• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403042014399
  • خبرنگار : 50037

قطع برق کارخانجاتی که برق خود را از بخش خصوصی خریداری می‌کنند غیرقانونی است

قطع برق کارخانجاتی که برق خود را از بخش خصوصی خریداری می‌کنند غیرقانونی است

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع برق کارخانجات و واحدهایی که از سرمایه خود از بخش خصوصی برق خود را تامین و خریداری می‌کنند غیرقانونی بوده و حتی این پیگرد را دارد که خسارت آن را طلب کنند.

علی اکبر رنجبرزاده چهارشنبه، ۲۰تیر، در بازدید بعد از ظهر امروز خود از کارخانه کنسانتره و آهن اسفنجی شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر کارخانه کنسانتره صبانور شهرستان با قطعی برق مواجه شده و بخشی از فعالیت این کارخانه از مدار فعالیت خارج شده که این امر خسارت سنگینی به کارخانه و تولیدکنندگان وارد می‌کند و موجب تعطیلی کار کارگران این کارخانه و خسارت میلیاردی به کارخانه می شود. 

وی با بیان اینکه پیگیر رفع و مرتفع شدت مشکل قطعی برق این کارخانه بزرگ صنعتی هستیم و در رابطه با این موضوع با وزیر نیرو صحبت‌هایی داشته‌ایم، افزود: دلیل خاصی برای  قطعی برق این کارخانه که برق خود را از بخش خصوصی خریداری و تامین می‌کند، وجود ندارد.

رنجبرزاده یاد آور شد: بخش خصوصی به عنوان تولیدکنندگان برق بر اساس و بر طبق قرار داد برق تولید شده خود را در مدار بخش دولتی قرار داده و قابیلت فروش پیدا کرده است. بنابراین کارخانه‌ها و واحدهایی که از بخش خصوصی برق خود را خریداری کرده‌اند حتی برای یک دقیقه هم برق چنین کارخانه‌هایی نباید قطع شود و کار آنان به تعطیلی بکشد.

وی گفت: مدیریت منسجم روی موضوع نحوه توزیع برق در کشور وجود ندارد و مدیریت‌ها و تصمیم‌گیری آنان در این رابطه موجب می‌شود شاهد ضرر تولید کنندگان باشیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه امیدواریم وزیر نیرو و معاونین وی و به‌ویژه بخش خصوصی که برق را تولید و وارد مدار می‌کند روی این موضوع متمرکز شوند، خاطر نشان کرد: کارخانجات و واحدهایی که از سرمایه خود ر را خریداری می‌کنند نباید برق آنان قطع شود این امر به زعم بنده غیرقانونی است و حتی این پیگرد را دارد که خسارت آن را از وزارت نیرو طلب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha