• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403042013771
  • خبرنگار : 90089

رهبر: حضور شایستگان در کابینه پزشکیان موجب زدودن کینه‌ها و ایجاد الفت می‌شود

رهبر: حضور شایستگان در کابینه پزشکیان موجب زدودن کینه‌ها و ایجاد الفت می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: حضور شایستگان در کابینه دولت پزشکیان موجب زدوده شدن اختلافات، تنش‌ها، رقابت‌ها و کینه‌ها و ایجاد الفت، برادری و اتحاد بین آنان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: رییس‌جمهور منتخب با تکیه بر اصل شایستگی، از مدیران و نیروهای شایسته همه جریان‌های سیاسی در ترکیب کابینه دولت چهاردهم استفاده کند.

وی ادامه داد: به نظر بنده در دولت دکتر پزشکیان باید خط و خطوط سیاسی کنار گذاشته شود و از وزرا و مدیران شایسته‌ای همچون شهید امیرعبداللهیان که در کابینه شهید رییسی حضور داشتند یا سایر مدیران شایسته و کاربلد که در کابینه روسای جمهور گذشته حضور داشتند، در ترکیب دولت خود استفاده کند به بیان روشن‌تر با مبنای قرار گرفتن اصل شایسته‌سالاری توسط رییس‌جمهور منتخب و مشاوران ایشان، می‌توان از ظرفیت‌های مدیریتی موجود کشور در ترکیب کابینه دولت چهاردهم استفاده کرد به نحوی که  همه با هم کار کنند و به ملت خدمت کنند و کشور را بسازند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: حضور شایستگان در کابینه دولت پزشکیان موجب زدوده شدن اختلافات، تنش‌ها، رقابت‌ها و کینه‌ها و ایجاد الفت، برادری و اتحاد بین آنان می‌شود که این مسئله عامل وحدت و یکپارچگی سیاسی و رفع مشکلات و معضلات کشور در همه سطوح می‌شود. البته حکومت شایستگان باید در چارچوب قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری و اندیشه امام خمینی (ره) شکل بگیرد. توجه به این ویژگی‌ها موجب برون رفت کشور از مشکلات و معضلات جاری می‌شود.

رهبر افزود: تعهد، تخصص، دیانت، تعاون سیاسی با داخل و خارج، تجربه مثبت در طول انقلاب، خدمت‌گزاری به مردم، استکبارستیزی و حامی مستضعفان بودن به خصوص حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بودن آن هم در چارچوب اصول قانون اساسی و اندیشه امام و رهبری قطعا موجب شکل‌گیری یک کابینه خوب می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۳ ۰۸:۰۵

امیدوارم کابینه ایشان شایستگانش همانند شایستگان دولت مرحوم رییسی باشد