• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403041913142
  • خبرنگار : 71560

ابراهیمی: کابینه دولت چهاردهم باید متشکل از نیروهای جوان و با تجربه باشد

ابراهیمی: کابینه دولت چهاردهم باید متشکل از نیروهای جوان و با تجربه باشد

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از بحث‌های اساسی این است که ما در کابینه دولت چهاردهم نیروهای جوان و نیروهای با تجربه را در کنار یکدیگر داشته باشیم تا مسیر توسعه کشور به نحو احسنت ادامه پیدا کند.

نادرقلی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی‌هایی که کابینه دولت چهاردهم باید داشته باشد، بیان کرد: دولت چهاردهم شرایط سختی را پیش رو دارد. از این جهت که باید بتواند برنامه‌هایی را که در مجلس در قالب برنامه هفتم به تصویب رسیده است اجرایی کند. ما یکسری اهداف کمی و کیفی در برنامه هفتم توسعه داریم که باید محقق شود. مهم‌ترین هدف در برنامه هفتم توسعه تحقق نرخ رشد اقتصادی ۸ درصد است.

وی در ادامه اظهار کرد: در وهله اول دولت چهاردهم باید تلاش کند تا این نرخ رشد ۸ درصد محقق شود. از سوی دیگر باید اقدامات و برنامه‌هایی که دولت شهید رئیسی آغاز کرد، باید ادامه یابد. کابینه دولت چهاردهم باید متشکل از افراد جهادی، به روز و مطلع از مسائل داخلی و بین‌المللی بوده تا بتواند مشکلات کشور را هم در بعد بین المللی و هم در بعد مسائل داخلی مرتفع کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کابینه دولت چهاردهم باید به نحوی انتخاب شود که با مردم و همراه مردم بتواند ک سری اقدامات اساسی را در کشور رقم بزند. باید کابینه از افراد متخصص و کارآمد تشکیل شده باشد تا دولت بتواند بر مشکلات اقتصادی غلبه کند.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از بحث های اساسی  این است که ما در کابینه نیروهای جوان و نیروهای با تجربه را در کنار یکدیگر داشته باشیم؛ یعنی اگر یک وزیر جوان داریم، معاونین با تجربه داشته باشد و اگر یک وزیر با تجربه داریم معاونین جوان داشته باشد. انتقال تجربه و کارکردهای مدیریتی بسیار حائز اهمیت است. ما نیاز به یک کابینه جوان و در عین حال با تجربه داریم تا بتواند به مردم بهترین خدمات را ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha