• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403041913539
  • خبرنگار : 71506

وزیر ورزش: بار مدال‌آوری روی دوش تکواندو نمی‌گذاریم

وزیر ورزش: بار مدال‌آوری روی دوش تکواندو نمی‌گذاریم

وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی‌پوشان تکواندو گفت: انتظار ما این است تا پایان بازی‌های المپیک تنها روی مسائل فنی تمرکز کنید.

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندوی ایران که در راه آماده‌سازی برای حضور در المپیک و پارالمپیک پاریس هستند، گفت: خانواده تکواندو باید به خود ببالد که فردی در راس فدراسیونش قرار دارد که پرافتخارترین المپین ورزش ایران است؛ فردی که تا کنون کسی در ورزش ما نتوانسته به او برسد. در کنار او نیز افرادی هستند که دارای تجارب زیادی در عرصه مدیریت ورزشی‌اند. فضای همدلی و انسجام به‌وجودآمده مرهون تیم مدیریتی فدراسیون است. شاید برخی انسجام‌ها ظاهری باشد اما همدلی در تکواندو واقعی و منسجم است.

او افزود: تکواندو در المپیک و پارالمپیک همیشه افتخارات خوبی را برای ورزش کشور رقم زده است. هادی ساعی افتخارات زیادی در دوران قهرمانی کسب کرده و ارتباطات بسیار خوبی با فدراسیون جهانی دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود. اگر شما در المپیک خودتان باشید قطعا به بهترین نتیجه می‌رسید.

هاشمی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم روی دوش شما بار بگذاریم. تکواندو ظرفیت مدال‌آوری دارد اما خواهشم این است که تمام تمرکزتان تا پایان بازی‌ها روی مسائل فنی باشد و از حواشی دوری کنید. از تجربیات کادر فنی و بزرگان این رشته استفاده کنید. وظیفه ما حمایت از شماست. چه در بحث مادی چه معنوی وظیفه حمایت از شما را داریم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: اصلاحات قانونی لازم برای جذب قهرمانان اول تا سوم بازی‌های آسیایی در دستگاه‌های دولتی صورت گرفته و باید در صحن علنی مجلس به تصویب برسد. همان طور که تا به امروز موفق بوده‌اید امیدوارم در المپیک نیز به بهترین نتیجه و حق واقعی خود برسید. وظیفه داشتم از نزدیک خدمت شما برسم و به همه شما و کادر فنی و مدیریتی خسته نباشید بگویم.

او در پایان گفت: هر موضوع و مشکل حتی شخصی اگر دارید به من اطلاع بدهید. من وظیفه دارم که به آن رسیدگی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha