• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041913209
  • خبرنگار : 71938

بیادی: دولت آقای پزشکیان از نیروهای متخصص و انقلابی استفاده کند

بیادی: دولت آقای پزشکیان از نیروهای متخصص و انقلابی استفاده کند

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: دولت آقای پرشکیان راه سختی را در پیش دارد و با گفتمان مطرح شده جدید خود باید مناسبات باندهای متصل به قدرت و ثروت را درهم ریزد و از تمام نیروهای متخصص، مجرب، مخلص و انقلابی استفاده کند.

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم شایسته سالاری در دولت چهاردهم اظهار کرد: متاسفانه نوعی فرهنگ و  رفتار تصنعی با هدایت غیرمحسوس  و ساخته و پرداخت عده‌ای نفوذی و افراطی در جامعه حکمفرما شده است که در آن دو فرقه وجود دارد که پشت پرده با هم فالوده نوش جان می کنند و گاهاً قلیانی چاق می کنند و بر سر منافع باند خود چندان تعارضی ندارند و به قول معروف یک جنگ زرگری است. در این روش های منحوس مشاهده می شود که با استقرار یک‌ دولت آدم های باند جدید با یک قطار می آیند و شوربختانه شایسته‌ترین افراد یا خانه نشین می شوند و یا برای تحقیر به کارهایی غیرمرتبط گمارده می شوند.

وی ادامه داد: حالا با چنین جوی چگونه می توان امید به زندگی و ادامه همکاری صادقانه را افزایش داد. شک نکنیم در چنین شرایطی است که دوگانگی و منافقانه عمل نمودن، دروغ و تزویر باب و فساد خانمان برانداز اداری توسعه می یابد؛ لذا دولت محترم جناب دکتر پرشکیان راه سختی را در پیش دارد و با گفتمان مطرح شده جدید خود باید مناسبات باندهای متصل به قدرت و ثروت را درهم ریزد و از تمام نیروهای متخصص، مجرب، مخلص و انقلابی استفاده کند تا بتواند توان موجود را در راه توسعه و پیشرفت بگذارد و این توفیق را داشته باشد که مردم و کشور را به سعادت بیشتر از وضع موجود برساند.

بیادی در پایان تاکید کرد: از دولت چهاردهم انتظار می رود آستانه تحمل خود را در برابر منتقدین صالح بالا ببرد و حیله کسانی را که در روند رشد و توسعه و دیگر مسائل مهم کشور کارشکنی می کنند به مردم معرفی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha