• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403041913163
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

هیئت‌های عزاداری برای رعایت ایمنی، انشعاب موقت برق تهیه کنند

هیئت‌های عزاداری برای رعایت ایمنی، انشعاب موقت برق تهیه کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به‌ منظور رعایت ایمنی شهروندان، صیانت از شبکه تحت بهره‌برداری شرکت و جلوگیری از استفاده خودسرانه از انرژی برق مقتضی است هیئت‌های عزاداری برای آذین‌بندی ماه محرم و تکایا نسبت به خرید انشعاب موقت در چارچوب مقررات مربوطه اقدام کنند.

اکبر فرج‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: باتوجه‌ به قرارداشتن در ایام تابستان، افزایش میزان استفاده از سیستم‌های سرمایشی و به‌ تبع آن افزایش مصرف برق موجب بروز ناترازی‌هایی در شبکه توزیع می‌شود. 

وی با بیان اینکه بحث صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در زندگی جزو اولویت‌ها بوده و در آموزه‌های دینی نیز بر آن تأکید شده است، افزود: یکی از لازمه‌های تحقق این موضوع نهادینه‌کردن فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه بوده که این امر نیز بدون همراهی مردم میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: به‌منظور رعایت ایمنی شهروندان و صیانت از شبکه تحت بهره‌برداری شرکت و جلوگیری از استفاده خودسرانه از انرژی برق مقتضی است هیئت‌های عزاداری برای آذین‌بندی ماه محرم و تکایا نسبت خرید انشعاب موقت در چارچوب مقررات مربوطه اقدام کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بیان کرد: بدیهی است رعایت مدیریت مصرف و حریم شبکه و همچنین رعایت سایر تشریفات قانونی واگذاری انشعاب موقت ضروری بوده و صرفاً با رعایت شروط فوق هزینه‌ای اخذ نخواهد شد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی با تاکید بر هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری بدون حوادث ایمنی و هرچه باشکوه‌تر آیین عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اداره‌کل تبلیغات اسلامی موضوع سلامت و ایمن بودن عزاداران را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha