• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403041913046
  • خبرنگار : 71589

معرفی «دستگاه گلوله‌پرداز» در آمریکا!

معرفی «دستگاه گلوله‌پرداز» در آمریکا!

دستگاه‌های فروش گلوله مجهز به هوش مصنوعی در ایالات متحده معرفی شدند و شرکت مبدع این روش می‌گوید که استفاده از این دستگاه‌ها به آسانی استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بانکی است.

به گزارش ایسنا، ماشین‌های فروش خودکار یک فناوری جذاب قدیمی هستند که با در دسترس قرار دادن پول نقد، آب، تنقلات و غذا به طور کلی زندگی مردم را آسان‌تر می‌کنند. با این حال یک نمونه جدید از این ماشین‌های خودکار که در بخش‌هایی از ایالات متحده تولید می‌شوند، اکنون می‌توانند گلوله یا مهمات پخش کنند.

شرکتی به نام امریکن روندز(American Rounds) با هدف در دسترس‌تر کردن گلوله و مهمات برای مشتریان آمریکایی، دستگاه‌های فروش خودکار گلوله و مهمات را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نصب کرده است.

ساکنانی که در حال حاضر در سه ایالت آلاباما، اوکلاهما و تگزاس در ایالات متحده زندگی می‌کنند، می‌توانند به این ماشین‌های فروش خودکار گلوله دسترسی داشته باشند.

این شرکت در وب‌سایت خود آورده است که استفاده از این دستگاه‌های به اصطلاح «گلوله‌پرداز» به آسانی استفاده از یک دستگاه خودپرداز است.

ماشین فروش گلوله

شرکت امریکن روندز می‌گوید که هدفش بازتعریف راحتی در خرید مهمات است، زیرا می‌توان به مهمات آن در تمام ساعات شبانه‌روز دسترسی داشت.

وب‌سایت این شرکت همچنین یک تجربه خرید بدون دردسر در هر زمان را نوید می‌دهد.

نکته جالب اینجاست که این شرکت می‌گوید دستگاه‌های فروش گلوله آن، خودکار و هوشمند هستند که از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی و احراز هویت خریدار قبل از صدور اجازه خرید استفاده می‌کنند.

در وب‌سایت این شرکت آمده است: دستگاه‌های فروش خودکار مهمات ما دارای فناوری هوش مصنوعی داخلی، قابلیت اسکن کارت و نرم‌افزار تشخیص چهره هستند. تمام این بخش‌ها با هم کار می‌کنند تا سن خریدار را تأیید کنند و هویت وی را تشخیص دهند.

به گفته این شرکت، دستگاه‌های فروش خودکار مهمات آن در حال حاضر در شش مکان در سه ایالت آمریکا نصب شده‌اند و این شرکت انتظار دارد به زودی فعالیت خود را گسترش دهد.

دستورالعمل‌های چاپ شده بر روی این دستگاه‌ها نشان می‌دهد که مشتریان می‌توانند نوع مهمات مورد نظر خود را انتخاب کنند، شناسه خود را تأیید کنند و سپس پرداخت را انجام دهند و مهمات مورد نظر خود را از دستگاه دریافت کنند.

اسلحه و آمریکا

متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده به شهروندان حق خرید و حمل سلاح را می‌دهد. بر اساس مطالعه‌ای که توسط مرکز تحقیقاتی Pew انجام شده است، حدود یک سوم بزرگسالان آمریکایی اسلحه شخصی دارند.

بر اساس این نظرسنجی، حفاظت شخصی(۷۲ درصد) به عنوان دلیل اصلی داشتن اسلحه در میان آمریکایی‌ها ذکر می‌شود و شکار(۳۲ درصد)، تیراندازی ورزشی(۳۰ درصد) و جمع‌آوری کلکسیون اسلحه(۱۵ درصد) از دیگر دلایلی است که شهروندان آمریکایی گفته‌اند به آن دلیل اسلحه دارند.

این نرخ بالای مالکیت اسلحه به طور مداوم بخشی از جامعه را نگران می‌کند و دلیل اصلی تیراندازی در مدارس و کشتارهای خیابانی است که در آنها اسلحه گرم درگیر است.

با این حال، صاحبان اسلحه اظهار می‌کنند که داشتن این سلاح‌ها به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می‌کند و برای محافظت از آنها و بهبود جامعه ضروری است.

با این حال، گرانت میگرز مدیرعامل شرکت امریکن روندز می‌گوید بیش از ۲۰۰ درخواست برای نصب ماشین‌های فروش مهمات در کشور دریافت کرده است و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

باید دید اکثریت جامعه در ایالات متحده به اینکه ماشین‌های فروش گلوله در فروشگاه‌ها و سایر مکان‌ها به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند چه واکنشی نشان خواهند داد و چگونه بر فروش و محبوبیت سلاح‌های گرم تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha