• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403041913004
  • خبرنگار : 71560

بهرامی: پزشکیان روحیه ایجاد هم‌افزایی بین جریان‌های مختلف سیاسی را دارد

بهرامی: پزشکیان روحیه ایجاد هم‌افزایی بین جریان‌های مختلف سیاسی را دارد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم که شرایط اصلاح شود و در راستای منافع مردم گام برداریم، راهی جز تعامل و همفکری با یکدیگر نداریم.

محمد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پایان رقابت های انتخاباتی و آغاز رفاقت بین جریان های سیاسی برای حل مشکلات مردم، بیان کرد: ما بارها نسبت به این موضوع نقد داشتیم چراکه جریان های سیاسی در ایران همواره صفر و صد عمل می کنند. یعنی یا هستند و یا کلا نیستند. پیشنهاد ما همواره این بوده به جای اینکه صفر و صد عمل کنند به سمت سیستم های فازی حرکت کنند. در سیستم های فازی خیلی از داده ها و سرمایه های ما از بین نخواهد رفت.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوار هستیم که در جریان های سیاسی کشور ما این نگاه حاصل شود. تا به امروز همیشه شاهد جنگ و حذف بین جریان های سیاسی بودیم، متاسفانه برخی از افراد اصلا اهل تعامل نیستند. یکسری تندروهایی در هر دو جریان سیاسی وجود دارد که به کشور آسیب زده اند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر می خواهیم که شرایط اصلاح شود و در راستای منافع مردم گام برداریم، راهی جز تعامل و همفکری با یکدیگر نداریم. آقای پزشکیان روحیه ایجاد هم افزایی در بین جریان های سیاسی را دارد. امیدوار هستیم که برخی ها صحنه را خراب نکنند و این تعامل و هم افزایی بین دولت با مجلس و ارکان مختلف نظام شکل بگیرد.

بهرامی با بیان اینکه واقعیت این است که شرایط کشور در حوزه معیشت و اشتغال مردم مناسب نیست، تاکید کرد:  ۱۰۰ درصد ایجاد این هم افزایی تاثیر فوق العاده ای در حل مشکلات مردم بر جای خواهد گذاشت. گاهی اوقات می گوییم که ۲ ضرب‌در ۲ چهار می شود اینجا یک رابطه خطی برقرار است اما با هم افزایی ۲ ضرب‌در ۲ می تواند ۱۰ شود. خیلی تاثیر گذار است. اگر به عنوان یک اصل در مدل رفتاری سیاسی ما پذیرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha