• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403041912941
  • خبرنگار : 50123

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

دومین شهر چهارمحال و بختیاری به بستر فیبر نوری متصل می‌شود

دومین شهر چهارمحال و بختیاری به بستر فیبر نوری متصل می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از ۱۳۰۰ خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود.

بهنام امانی ۱۹ تیرماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از پروژه هایی که در دولت سیزدهم کلید خورد فیبر نوری منازل و کسب و کارها جهت اتصال خانوارهای شهری به اینترنت فوق سرعت است.

وی بیان کرد: شهر آلونی به عنوان دومین شهر در استان با بیش از ۱۳۰۰ خانوار به بستر فیبر نوری منازل و کسب و کارها متصل می شود.

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: عملیات بتن ریزی و آسفالت ۹ کیلومتر مسیر فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر آلونی به اتمام رسیده و طی روزهای آتی بعد از تست کلیه مسیرهای فیبر نوری در شهر، بستر فیبر نوری آماده اتصال می‌شود.

امانی بیان کرد: برای اتصال شهرآلونی به بستر فیبر نوری ۹ کیلومتر حفاری، بیش از ۶ کیلومتر شوت فیبر، بیش از ۹ کیلومتر بتن ریزی صورت گرفته و چهار کابینت و بیش از۱۰۰ FAT نصب شده است.

وی در مورد عملیات عمرانی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد گفت: اپراتور مربوطه با چند دستگاه ترنچر عملیات عمرانی را در مرکز استان پیش می‌برد و حدود ۱۵ کیلومتر حفاری صورت گرفته و ۶۳ FAT نیز نصب شده است.

امانی خاطرنشان کرد: قرارداد شهرهای چلیچه، گوجان، باباحیدر، فارسان و بروجن نیز از سوی شهرداری‌ها با اپراتور مربوطه منعقد شده و در حال پیگیری جهت شروع عملیات عمرانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۲:۰۸

هنوز مرکز استان که شهرکرد باشه زیر ۳۰‌-۴۰درصد فیبر شده کی داره روی روند فیبر استان نظارت می‌کنه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۰ ۱۴:۲۳

فیبر نوری نمیخایم همون اینترنت قبلی رو درست کنید دوباره.از وقتی اینکار کردید سرعت اینترنت نابود شده.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۱ ۰۷:۵۴

چند ساله به بهانه این که اینترنت بروجن فیبر نوری شده است شماره های قدیمی را با شماره جدید جایگزین می کنند و روی این شماره ها فقط اینترنت مخابرات را رانژه می کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۲ ۰۱:۰۷

برای ما فیبر نوری وصل شده تلفن و اینترنت گرفتم از مخابرات ولی اینترنتش خیلی قطع و وصل میشه،باید سرعتش رو زیاد کنن و مشکل قطع و وصلیشم درست کنن