• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041812790
  • خبرنگار : 50084

برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد

برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی گردهمایی روسای هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی برگزار شد.

اولین گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در سال ۱۴۰۳ با حضور رئیس، دبیر و اعضای هیات رئیسه استان خراسان رضوی برگزار شد. این گردهمایی در راستای هم اندیشی مسئولین هیات‌های شهرستان‌ها در جهت توسعه و گسترش بازی‌ها بومی محلی  خراسان رضوی در محل اداره کل‌ ورزش وجوانان استان تشکیل شد.

در این جلسه موضوعات مهمی از جمله امتیاز و سطح بندی شهرستان‌ها در برگزاری جشنواره و مسابقات بازی‌های بومی و محلی، تعامل با دادگستری ها شهرستان‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح استان با برگزاری برنامه شاد ورزشی به خصوص بازی‌ها بومی محلی در روستاها و سایر برنامه‌ها پرداخته شد.

خراسان رضوی ظرفیت بالقوه و بالفعل در ورزش است

رسول منعم در این گردهمایی اظهار کرد: در یک سال اخیر فعالیت‌های مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان کشور رقم خورده است. افزایش ۹۸ درصدی بودجه و اعتبارات ورزش و جوانان در سطح کشور، حمایت ویژه در تکمیل ۱۴۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور، توجه ویژه در خصوص تمرکز زدایی در ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی و آموزش، تحقق واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از ۴۰ سال، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی در دو مرحله، پرداخت به موقع و کامل اعتبارات فصل ۵ به استان‌ها و برگزاری شورای عالی ورزش و تربیت بدنی به ریاست شهید جمهور رئیسی فقط گوشه ای از فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: به تبع آن در استان‌ها بالاخص خراسان رضوی طرح‌ها و دستورالعمل‌های صادره از وزارت به شکل مطلوبی عملیاتی شد. برگزاری این گونه همایش‌ها به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در سطح استان‌ها کمک شایانی خواهدکرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha