• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041812450
  • خبرنگار : 50649

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد:

‌راه‌اندازی مرکز گفتمان‌سازی نوجوان پیشران در سازمان دانش‌آموزی

‌راه‌اندازی مرکز گفتمان‌سازی نوجوان پیشران در سازمان دانش‌آموزی

ایسنا/فارس قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور از راه‌اندازی مرکز گفتمان‌سازی نوجوان پیشران در این سازمان خبر داد.

علی فلاحتکار امروز، ۱۸ تیرماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در اردوی ملی فضای جهان‌اندیشی را ایجاد کردیم و دانش‌آموزان فعال عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های اخیر، اردوهای دانش‌آموزی دارای ۶ سناریو است، لذا دانش‌آموزان باید ابتدا شرایط اردوی شماره یک را داشته باشند و پس از حضور در آن بتواند وارد اردوی دوم شود.

فلاحتکار گفت: استان فارس به واسطه وجود پیشکسوتان سازمان دانش‌آموزی و همچنین ظرفیت‌های خوب دانش‌آموزی سرآمد کشور است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور اضافه کرد: با توجه به همراهی‌های مدیرکل آموزش و پرورش فارس و ظرفیت‌های موجود استان فارس می‌توان با سرعت بیشتری پیشرو در برنامه‌های سازمان در کشور باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این دیدار گفت: ظرفیت‌های عظیمی در اختیار سازمان دانش‌آموزی است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

فرشید قاسمی با بیان اینکه در سازمان دانش‌آموزی، تحقیق و پژوهش از مواردی است که می‌توان در عرصه‌های مختلف آن را توسعه داد و تقویت کرد، افزود: ایجاد رفتارهای مطلوب و انجام اقدامات جدید و خلاقانه نیاز به پژوهش و تحقیق دارد.

وی ادامه داد: در حوزه دانش‌آموزی در برنامه‌ریزی‌ها نباید یک نسخه برای کل کشور تجویز شود بلکه ضروری است متناسب با فرهنگ هر منطقه و بر اساس نیازهای  بومی و فرهنگی و خاستگاه هر منطقه برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها، توجه به ظرافت و جزئیات مهم است تا بتوانیم دانش‌آموز کنشگر پیشران تربیت کنیم، گفت: تربیت باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموز خود طرح مسئله کرده و خود نیز آن را حل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha