• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403041812149
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام جمعه خاش:

تمام ارکان جامعه و مردم در کنار دولت جدید خواهند بود

تمام ارکان جامعه و مردم در کنار دولت جدید خواهند بود

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه خاش گفت: همه ارکان نظام به رأی و نظر مردم احترام می گذارند و در کنار اقشار مختلف مردم با دولت جدید آقای پزشکیان همراهی خواهند کرد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای اداری خاش با گرامیداشت ایام ماه محرم و آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم بیان کرد: آقای پزشکیان شخصیتی با تجربه، مدیری کارآمد، انقلابی، جهادی و دلسوز بوده و در سالهای قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای به ملت شریف ایران ارایه داده اند.

وی اظهار کرد: موفقیت این دولت با همراهی، همدلی، تعامل، هم افزایی، همبستگی و انسجام ملی میسر بوده و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی به موفقیت دولت گره خورده است.

فرماندار خاش نیز بر ضرورت و اهمیت فضاسازی محیطی شهر و ادارات در راستای پاسداشت ماه محرم تأکید کرد.

صاحب گل صالحی با قدردانی از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و همراهی تمام مسوولان و اعضای هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات اظهار کرد: همه افرادی که در دو مرحله انتخابات ۸ و ۱۵ تیرماه به صحنه آمدند به ندای رهبری لبیک گفته و به نظام اسلامی رأی دادند.

صالحی اهمیت اجرای پروژه های آبرسانی و راهسازی و خدماتی و توسعه حمل و نقل ریلی را با همکاری و تعامل نماینده مردم خاش و حوزه انتخابیه را متذکر شد.

علی کرد نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان نیز با قدردانی از حضور مردم در صحنه انتخابات و تبریک به دولت چهاردهم آقای پزشکیان گفت: قطعاً مجلس در کنار دولت خواهد بود و همه ما برای موفقیت دولت جدید تلاش خواهیم کردیم.

وی اظهارکرد: آقای دکتر پزشکیان در مجلس همکار ما بوده و قطعاً دغدغه خدمت به مردم را دارند و در تداوم راه شهید جمهور می توانند اهداف متعالی نظام اسلامی را پیش ببرند و مشکلات مردم را ان شاءالله کاهش دهند.

کرد ادامه داد: همه نمایندگان مجلس به دولت جدید کمک خواهند کرد تا در ابعاد داخلی و خارجی به موفقیت برسند و توانایی خدمت رسانی به مردم را به واسطه تجربه بالا در مجلس و وزارت بهداشت و عرصه های خدمتی در سابقه و کارنامه خود دارند.

کرد افزود: دغدغه ما در مجلس نظارت بر عملکرد دولتمردان و اجرای پروژه های نیمه تمام و به عنوان نماینده مردم بر اجرای برنامه هفتم توسعه، نظارتی و پیگیری امور مورد توجه ما می باشد و به صراحت به مدیران ادارات و ارگانها اعلام می کنم که برای دستگاهها صفحه ای ویژه باز کرده و با توجه به سابقه اجرایی ام در بخشداری و کارهای دولت به شایسته سالاری توجه دارم و در جایی که تشخیص بدهیم که مدیر توانایی کار و تعامل با ما ندارد، قطعاً در این موضوع ورود خواهیم کرد.

نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به توطئه های دشمنان و فعالیتهای گروهک های معاند و مخالف نظام بر ضرورت و اهمیت خنثی سازی ترفندهای دشمنان، امنیت ادارات و نهادها و نظارت بر عملکرد بازار و تامین نیازهای اساسی جامعه، تشدید کارهای نظارتی و کنترل بازار، قطع دست دلالان و مخلان بازار، تامین آب شرب مردم خاش با توجه به وسعت بالای منطقه از سطح دریا و کاهش آب سفره های زیرزمینی تأکید کرد.

کرد ادامه داد: پروژه انتقال آب از کارواندر به خاش از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم، علما، معتمدان و ریش سفیدان و نخبگان جامعه، مسوولان و نمایندگان ادوار مجلس بوده و در دوره جدید مجلس نیز همین موضوع را با جدیت دنبال می کنیم و افزون بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص یافته و حق آبه دامن ایرانشهر و تیغ آب خاش رعایت شده و یقیناً با شدت و قاطعیت این موضوع و انتقال آب از پروژه تهلاب را در دستور کار داریم و انتقال آب از دریا را هم پیگیری خواهیم کرد که امیدواریم با اخذ مصوبه از هیأت دولت شاهد تحقق این پروژه باشیم.

وی اظهار کرد: در کوتاه مدت برای تامین آب شرب خاش اقدامات خوبی صورت گرفته، اما کافی نیست و دغدغه ما و شهروندان خاش اجرای برنامه های آبرسانی در میان و بلندمدت است.

کرد همچنین بر ضرورت تامین گاز مورد نیاز مردم و نیز کاهش صف های طولانی نان و تامین آرد با توجه به حضور گسترده افاغنه و نیز نیاز دامداران به سبوس ارزان تأکید کرد و افزود: مدیران ادارات صمت، اتاق اصناف و شرکت غله خبازی های انبوه پخت را ملزم کنند تا شب هنگام پخت داشته باشند و ما نیز افزایش سهمیه آرد را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام وظیفه مدیران دستگاه ها بوده و یقیناً من از طریق سازمان برنامه و بودجه استان پیگیر موضوعات بوده و در نشست های کمیته برنامه ریزی حضور پیدا و کیفیت کار را با قاطعیت دنبال می کنم و دیوان محاسبات و بازرسی ملزم به پیگیری امور کرده ام و وضعیت بهداشت و درمان، توزیع گاز، حمل و نقل ریلی و راهها، خدمات شهری، آب و برق مطلوب نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha