• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041712004
  • خبرنگار : 90047

چند کماندار عازم پارالمپیک پاریس می‌شوند؟

چند کماندار عازم پارالمپیک پاریس می‌شوند؟

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: با توجه به عملکرد موفقی که در مسابقات جهانی چک داشتیم امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با اعزام هر ۷ ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شده‌اند به پارالمپیک پاریس موافقت کند.

میلاد وزیری در گفت‌و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کمانداران در مسابقات جهانی چک، اظهار کرد: عملکرد کمانداران راضی کننده بود و ما توانستم با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز ۷ سهمیه (۲ سهمیه ریکرو مردان، یک سهمیه زنان و ۴ سهمیه کامپوند) کسب کنیم که اعزام این تعداد نفرات به پارالمپیک پاریس بستگی به تصمیم و صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک دارد.

وی گفت: با توجه به این که سیاست کمیته ملی پارالمپیک اعزام کیفی است  با نتیجه‌ای که در مسابقات جهانی چک کسب کردیم و آن را با مسابقات جهانی چک قبل از پارالمپیک توکیو مقایسه کنید می‌بینید که نتایج خیلی بهتر از آن زمان بود، در آن برهه ما یک مدال نقره و یک برنز توسط زهرا نعمتی و سینا منشاء زاده کسب کردیم و ۶ نفر به پارالمپیک توکیو اعزام شدند، اما در این تورنمنت یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب شد. امیدوارم این دوره نتایج بهتر از پارالمپیک توکیو باشد.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان تصریح کرد: تلاش بر این است با ۷ سهمیه‌ای که کسب کردیم در پاریس حضور پیدا کنیم زیرا در چک با همین ورزشکاران و در غیاب زهرا نعمتی توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. در کامپوند بانوان با استعداد خوبی که کشف، شناسایی و پرورش داده شد توانستیم به مدال نقره انفرادی برسیم. فاطمه همتی آینده ما در کامپوند بانوان است و می‌تواند در چند پارالمپیک حضور پیدا کند. قطعا نظر کمیته ملی پارالمپیک نیز در خصوص این ۷ سهمیه مثبت خواهد بود.

وزیری گفت: حدود ۵۰ روز فرصت داشتیم تا کمانداران را برای جهانی چک آماده کنیم. بنابراین نتیجه خوبی که در چک کسب شد به خاطر فشاری بود که طی این ۵۰ روز در جریان اردوها به ورزشکاران وارد شد. به هر شکل هر هفت ورزشکار ما توانایی کسب مدال در پارالمپیک را دارند.

وی در پایان از برگزاری اردوی آماده سازی کمانداران اعزامی به پارالمپیک پاریس از ۲۰ تیر در محلات خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha