• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041711924
  • خبرنگار : 50616

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

ایسنا/مازندران خیران نیک اندیش آملی در بیستمین سال تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل بیش از ۹۱ میلیارد ریال برای پیشبرد فعالیت های این مجمع برای کمک به نیازمندان این شهرستان تعهد و کمک کردند.

در روزهایی که اخبار مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها و کمبودهایی که در بخش‌های نداشتن سرپناه، دارو و درمان، تجهیزات پزشکی وآموزشی، جهیزیه، آزادی زندانی ودهها نیاز دیگر با هم کورس گذاشته‌اند، حضور و فعالیت مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای هیات مدیره و حامیان پرمهرآنها، کوه امید و زندگی را به هر دردمندی هدیه وارمغان می‌آورند.

اینکه خدمات محدود، اما اهداف پایدار و ادامه‌دار شده و چترحمایت بر سر نیازمندان واقعی شهرستان باز می‌شود، لازم است قلب‌مان را صاف کنیم و با تمام وجود ممنون دلسوزان و بلندهمتان مجمع خیرین شهرستان آمل باشیم.

بیستمین سال تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور همه اعضای این مجمع و خیرین شهرستان درنیمه نخست تیرماه سال۱۴۰۳ بدون شک، باشکوه، صمیمی و تاریخ فعالیت‌های این مجمع درخشان و مانا شد.

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

 قدم‌های خیرمجمع خیرین آمل با همراهی خیران برای نیازمندان

غلامرضا عشریه، خزانه‌دار و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل امروز در گزارش مالی از این مجمع  که در شهرستان امل برگزار شد، گفت: مجمع خیرین شهرستان آمل به حضور مشتاقانه و همراهی همیشگی و دلگرم کننده خیران آملی و محمودآبادی برای کم کردن آلام ومشکلات نیازمندان شهرستان در بخش‌های مختلف یاری‌گر فعالیت‌های مجمع خیرین دررسیدن به اهداف عالیه آن هستند.

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

وی افزود: مجمع خیرین شهرستان آمل این افتخار را دارد که با حمایت‌های آقای اکبریان فرماندار وقت شهرستان آمل، راه اندازی وامسال بیستمین سال تاسیس خود را درکنار خیران عزیزآملی جشن می‌گیرد وبه همراهی با این بلندهمتان که مجمع خیرین را در راستای کمک به نیازمندان، در بخش‌های مختلف بهداشت ودرمان، تحصیل وازدواج و دیگرحوزه‌های اجتماعی می‌بالد و امیدواریم با تداوم حمایت همه شما بتوانیم برای کمک به نیازمندان قدم‌های خوبی برداریم.

 مجمع خیرین آمل، یاری‌رسان دولت درکم کردن مشکلات نیازمندان است

مسعود نیکپور، مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل که درهمه این سالها با صبوری و بزرگ‌منشی دراین مسئولیت، برای بزرگ ماندن نام مجمع وخدمات بی‌منت این مجمع درسطح شهرستان کوشش فراوانی داشته در گزارشی از عملکرد مجمع گفت: حمایت‌های شما خیران، اعضای مجمع خیرین را در پیشبرد برنامه های مجمع در یاری رساندن به نیازمندان استوارتر می‌کند تا هرکاری در توان خیریه باشد را پیگیری نماییم.

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

وی افزود: درحال حاضر با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم برکشور، درخواست بیش از۸۰ درصد مراجعه کننده‌ها به مجمع، درحوزه دارو و درمان و تجهیزات پزشکی است که متاسفانه بسیاری ازخانواده‌ها به علت نداشتن توان مالی برای انجام عمل‌های با هزینه‌های زیاد، و درسایه کم لطفی‌های حوزه درمان، حتی هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی را ندارند وعزیزان خود را از دست می‌دهند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل ادامه داد: نهادهای دولتی طبق قانون و درحوزه درمان باید به همه خدمات دهند، اما با توجه به کمبودهای تجهیزاتی که برخی از بیمارستان‌های شهرستان آمل با آن مواجه هستند، در سالهای اخیر در تجهیز سنگ‌شکن، سی تی اسکن بیمارستان ۱۷ شهریور، بخش‌های قلب و بخش‌های دیگر بیمارستان امام خمینی از فعالیت‌های چند سال اخیرمجمع خیرین آمل با همراهی خیرین بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل ادامه داد: بیماری کلیوی یکی از مهم‌ترین و شیوع‌ترین بیماری درسطح شمال کشوراعلام شده وهمین موضوع با توجه به کمبودهایی که شهرستان آمل داشت، مجمع خیرین پای کارآمد و با خرید دستگاه سنگ شکن در بیمارستان ۱۷ شهریور، توانسته دغدغه‌های بیماران نیازمند این بخش وحتی شهرستان را کاهش و برابرآمارها تاکنون حدود ۱۸ هزار نفر از خدمات دستگاه سنگ‌شکن استفاده کرده‌اند.

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

 مجمع خیرین، مرکزشیمی درمانی آمل را با امکانات کامل ساخته، اما پزشک نداریم!

نیکپور دربخش دیگری با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات این مجمع درسال‌های اخیر ساخت نخستین شیمی درمانی آمل در بیمارستان امام علی با همراهی خوب خیرین شهرستان بوده است، گفت: این مرکز با زیربنای با ۱۲۰۰ متر بنا به همراه توسعه بخش اورژانس بیمارستان امام علی ساخته شده، اما پس ازچند سال ازافتتاح آن با حضور وزیربهداشت، متاسفانه پزشک متخصص شیمی درمانی ازسوی دانشگاه علوم پزشکی تاکنون داده نشده وبیماران ما همچنان بامشکل مواجهه هستند.

 حفظ کرامت انسانی بیمار، خط قرمز مجمع خیرین آمل

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل، توجه جدی وحفظ کرامت انسانی برای اعضای مجمع بسیار مهم است و به نوعی خط قرمز ما درمجمع است، گفت: خیریه‌ها در تمام جهان وجود دارد تا کمک نماید ولی نمی‌شود جامعه را رها کنیم و بگوییم نداریم که یک بیمارستان ما برای بیماران تصادفی، نخ بخیه نداشت که هزینه‌ها را واریز کردیم.

 مجمع خیرین آمل، الگو درسطح شهرهای مختلف کشور

نیکپور با بیان اینکه مجمع خیرین شهرستان آمل به عنوان نخستین مجمع خیرین درسطح مازندران بوده که تاسیس شده است، گفت: درسالهای اخیر، بسیاری از شهرها به تبعیت از مجمع خیرین آمل راه اندازی کردند و حتی ما هم حاضر هستیم به آنها کمک کنیم، کما اینکه مجمع خیرین آمل، درحوزه مسئولیت اجتماعی واهداف عالی خود، در بسیاری از مشکلات حوزه‌های اجتماعی درسطح کشور کمک داشته است.

تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران در بیستمین سال تاسیس مجمع خیران آمل

 تعهد ۹۱ میلیارد ریالی خیران آملی درگلریزان بیستم

درجشن گلریزان مجمع خیرین شهرستان آمل و بیستیمن سال تاسیس این مجمع، خیران نیک اندیش آملی بیش از ۹۱ میلیارد ریال کمک نقدی وغیرنقدی برای گره‌گشایی از نیازمندان شهرستان تعهد کردند.

در این آیین همچنین، از خانواده‌های مرحوم حاج رمضان پرکاووسی، حاج قدرت اله عابدی، حاج علی میکاییل، حاج محمد پرکاووسی و همچنین آقای اسماعیل آملی قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha