• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041711903
  • منبع : نمایندگی سمنان

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

رسانه، زنان و نوجوانان سه اولویت سازمان تبلیغات اسلامی‌اند

رسانه، زنان و نوجوانان سه اولویت سازمان تبلیغات اسلامی‌اند

ایسنا/سمنان قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور از رسانه، زنان و نوجوانان به‌عنوان سه اولویت کاری در سازمان تبلیغات اسلامی کشور نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حریزاوی امروز (۱۷ تیر ماه) در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان، اظهار کرد: این اولویت‌ها سال گذشته به همه اداره‌های کل در استان‌ها ابلاغ شد و امسال مورد تاکید ویژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سمنان استان پهناوری است، ادامه داد: فاصله جغرافیایی زیاد بین شهرستان‌ها سبب شده است که کار در تبلیغات اسلامی این استان سخت‌تر باشد.

حریزاوی از ضرورت ایجاد نقطه ثقل برای خدمات‌دهی فرهنگی و تبلیغی به همه مناطق استان تاکید و بیان کرد: انتظار می‌رود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به دو شهرستان سمنان و شاهرود در حوزه تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

او از اداره کل تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از بازوان نماینده ولی فقیه در استان ها نام برد و گفت: برخی سیاست‌ها با آمدن و رفتن دولت‌ها ممکن است دچار تغییراتی شوند، اما برخی مفاهیم اساسی و مبنایی هستند که فراتر از دولت‌ها نباید دچار تغییرات جدی شوند.

وی از دولت به‌عنوان حامی و تسهیلگر فعالیت‌های تبلیغی نام برد و ادامه داد: متولی حوزه فرهنگ حاکمیت است و فرهنگ در لایه‌های حکمرانی در لایه هدایتگری تنظیم شده است.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور ایجاد برخی تغییرات در حوزه های سیاسی را طبیعت مردم‌سالاری دینی ارزیابی و اظهار کرد: البته در تغییرات سیاسی باید توجه شود که حوزه فرهنگ آسیب نبیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این آیین با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اخیر، گفت: دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار بستند تا مردم پای صندوق‌های رای نیایند؛ اما مردم در این انتخابات و بویژه در دور دوم به میدان آمدند. مردم ایران در لبیک به فرمایش های مقام معظم رهبری با نشاط بالا در انتخابات این جمعه حضور یافتند.

امام جمعه سمنان با تبریک به رئیس جمهور منتخب، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب توجه به برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغ‌شده از سوی رهبری معظم انقلاب را در اولویت قرار دهد.

وی بر ضرورت همراهی با منتخب مردم تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب مسیر شهید خدمت را در پیش بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha