• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041711530
  • خبرنگار : 50659

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های دامپزشکی

ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های دامپزشکی

ایسنا/اردبیل نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: رشد اقتصادی پایدار در حوزه دامپروری استان با سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های دامپزشکی محقق می شود.

احد بیوته ۱۷ تیر با حضور در اداره کل دامپزشکی استان در نشست مشترک با مدیر کل این اداره بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه دام و طیور و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: رشد اقتصادی پایدار در حوزه دامپروری استان با سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های دامپزشکی محقق می شود.

وی وظایف دامپزشکی در حوزه تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه را با اهمیت و حساس خواند و گفت: اعتقاد راسخ دارم سرمایه گذاری در این حوزه یکی از پیش نیازهای رشد اقتصادی پایدار است.

نماینده مردم اردبیل حمایت قاطع خود را از سرمایه گذاری در بخش دامپزشکی اعلام و با بیان اینکه اشتغال تابعی از سرمایه گذاری است و رابطه معنی داری بین سرمایه گذاری، اشتغال و رشد اقتصادی پایدار حاکم است، افزود: دامپزشکی یکی از حرفه های مهم اشتغالزا بوده و پتانسیل و ظرفیت بالای دامپروری استان ضرورت توجه به این حرفه مهم را مضاعف می کند.

در ابتدای این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان ضمن عرض خیر مقدم حضور مقامات عالی استان و نمایندگان مجلس در اداره کل دامپزشکی ، بازدید از فعالیت های دامپزشکی را فرصت مغتنم و قوت قلبی برای همکاران دامپزشکی در ادامه مسیر تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه دانست و با تبیین فعالیت های دامپزشکی در دورترین و صعب العبورترین مناطق کوهستانی استان گفت: دامپزشکی یک ارگان تخصصی سلامت محور جامعه است و از هرگونه سرمایه گذاری در بخش زیرساخت های این حوزه با جدیت حمایت می کند.

مهدی فیضی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت های اقتصادی موجب ارتقا بهره وری، افزایش تولید و رشد اقتصادی می شود، افزود: جلب اعتماد، امنیت سرمایه گذار و حمایت از سرمایه گذار نیز از مهمترین مولفه های سرمایه گذاری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: تشویق و حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال علاوه بر تضمین امنیت غذایی، موجب سلامت اقتصادی جامعه  و اعتماد عمومی شده و تحقق عدالت اقتصادی را به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha