• شنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403041610730
  • خبرنگار : 71460

ستاره والیبال ایتالیا المپیک را از دست داد

ستاره والیبال ایتالیا المپیک را از دست داد

سیمون آنزانی به دلیل مشکلات قلبی حضور در المپیک را از دست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایتالیا اردوی آماده‌سازی خود را برای بزرگ‌ترین رویداد والیبال جهان آغاز کرده است. این اردو با حضور ۱۵ بازیکن زیر نظر دجورجی برگزار می‌شود. سایت والیبال ایتالیا خبر داد سیمون آنزانی یکی از مدافعان روی تور این تیم به دلیل مشکلات مربوط به سلامتش حضور در المپیک را از دست داد و اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد. 

تیم ملی ایتالیا در لیگ ملت‌ها نتوانست به توفیق خاصی دست یابد. فردیناندو دجورجی تصمیم گرفت با تیمی از بازیکنان جوان به لودز بیاید و به بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد. با این وجود ایتالیایی‌های جوان، فرانسوی‌ها را ترساندند و دو ست از این تیم گرفتند ولی با شکست برابر لهستان از رسیدن به جمع چهار تیم نخست بازماند. 

دجورجی برای المپیک روی درخشش ستارگانش حساب باز کرده و به همین خاطر تمامی بازیکنان باتجربه را به اردوی تیم دعوت کرده است. یکی از والیبالیست های دعوت شده سیمون آنزانی بود. او سال‌ها یکی از ارکان تیم ایتالیا بوده و به عنوان کاپیتان دوم عملکرد خوبی داشته است.

مصدومیت این ستاره ضربه بدی به ایتالیا برای بازی‌های المپیک خواهد بود. بر همین اساس لورنزو کورتزیا جایگزین آنزانی در این تیم می‌شود.

پس از انجام آزمایشات دقیق‌تر روی آنزانی، مشخص شد که این مدافع ایتالیایی با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم می‌کند و همین امر او را از حضور در مسابقات قهرمانی اروپا محروم کرده است.

سرمربی تیم ملی ایتالیا با اشاره به غیبت این ستاره در المپیک گفت:‌ این یک ناامیدی بزرگ برای ماست. همه چیز خوب بود اما متاسفانه برنامه‌های ما به‌هم خورد. آنزا (لقب آنزانی)  کاپیتان دوم ماست. ما به او احترام می‌گذاریم و دوستش داریم و احساس می‌کنیم همیشه با ما بوده است. درست مثل سال گذشته که نتوانست در کنار ما باشد اما سلامتی مهم‌ترین چیز است. برای او آرزوی بهبودی داریم.

والیبال ایتالیا در المپیک در گروهی دشوار با لهستان، برزیل و مصر هم‌گروه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۴:۳۱

ب امید موفقیت و پیروزی های بزرگ برای ایتالیای کبیر