• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041510499
  • خبرنگار : 50300

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حضور پررنگ مردم خوزستان پای صندوق‌ها/ مشکلی در تامین تعرفه وجود ندارد

حضور پررنگ مردم خوزستان پای صندوق‌ها/ مشکلی در تامین تعرفه وجود ندارد

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به حضور پررنگ مردم در خصوص تامین تعرفه رای در استان گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین تعرفه رای استان وجود ندارد و همه شهرستان‌ها به اندازه کافی تعرفه دارند و تا هر میزان مشارکت بالا باشد، تعرفه نیز به میزان لازم وجود دارد.

حجت‌الله دهدشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان، اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح با حضور مردم آغاز شد و از همان ساعات ابتدایی، شاهد حضور پررنگ مردم در سطح شعب استان بودیم.

وی ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد که نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور پر رنگ‌تر و درصد بالای مشارکت هستیم که پیش‌بینی می‌شود این حضور تا پایان ساعات رای گیری، ادامه داشته باشد.

دبیرستاد انتخابات خوزستان گفت: تا این لحظه زمان رای‌گیری به مدت دو ساعت و تا ساعت ۲۰ تمدید شده است و پس از آن نیز منتظر اعلام نظر ستاد انتخابات کشور خواهیم شد.

دهدشت عنوان کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به دلیل حساسیت بالا، وضعیت نسبی تعداد آرا تعیین‌کننده خواهد بود. به این معنا که اگر یکی از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند، به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت تامین تعرفه رای در استان گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تامین تعرفه رای استان وجود ندارد و همه شهرستان‌ها به اندازه کافی تعرفه دارند و تا هر میزان مشارکت بالا باشد، تعرفه نیز به میزان لازم وجود دارد.

دهدشت تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هرچه سریعتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند و تجربه نشان داده است که هر چه به ساعات شب نزدیک می‌شویم ازدحام جمعیت در شعب نیز به مراتب بیشتر و حضور مردم پررنگ‌تر می‌شود .بنابراین شهروندان هرچه سریع‌تر مراجعه کنند فرآیند اخذ رای نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha