• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403041510426
  • خبرنگار : 50567

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مردم هرمزگان با مشارکت در انتخابات عزت جدیدی را خلق می‌کنند

مردم هرمزگان با مشارکت در انتخابات عزت جدیدی را خلق می‌کنند

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب عزت، اقتدار و امنیت کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز جمعه ۱۵تیر در خطبه‌های نماز جمعه افزود: شرکت در انتخابات فضلیت است و به عزت مسلمانان کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز روز آزمون ملت است و چشمان مردم دنیا به ایران دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: هرمزگان در دوره‌های قبل جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه مشارکت بود و این نشان دهنده درک بالای مردم فهیم استان از شرایط است و امروز نیز با حضور خود عزت جدیدی خلق می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس به فرا رسیدن محرم حسینی اشاره کرد و گفت: امسال برای تجمع بزرگ مردم عزدار، فضای وسیعی در صحن مسجد جامع بندرعباس فراهم شده است.

عبادی زاده با اشاره به هفته صنعت و معدن، اظهار کرد: استان هرمزگان جزو استانهای صنعتی کشور است و به این افتخار می کنیم البته در این حوزه مشکلاتی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کرد که یکی از آنها عدم شکل گیری زنجیره صنعتی ذیل صنایع بزرگ استان، ایجاد زنجیره صنعتی در زیر مجموعه صنایع استان علاوه بر ایجاد ارزش افزوده در استان موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان شود.

امام جمعه بندرعباس افزود: همه صنایع در حاشیه شهر بندرعباس متمرکز شده اند که این موضوع در آینده به علت ایجاد آلودگی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد. زمانی نیز صنعت در حاشیه تهران شروع به کار کرد و امروز ببینید که چه بر سر تهران آورده است، نباید صنعت تنها در یک منطقه استان متمرکز شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از درآمدهای کشورهای پیشرفته اروپایی از طریق اخذ مالیات است، افزود: سهم حوزه مالیاتی در اداره کشور پایین است و باید نظام مالیات کشور در برخورد با فرار مالیاتی توجه ویژه داشته باشد و با متخلفان برخورد قاطع شود.

امام جمعه بندرعباس، خاطر نشان کرد: دستگاه های قضایی باید متخلفان عرصه مالیات برخورد کند تا کسی اجازه فرار از مالیات را به خود ندهد. همچنین برای مقابله با فساد در درون دستگاه‌ها و سازمان مالیاتی باید کنترل و نظارت بیشتر شود.

وی تصریح کرد: ساختار مالیاتی باید اصلاح شود و به سمتی برویم که عدالت مالیاتی تامین و شرایط امروز بازار و مردم نیز در نظر گرفته شود مالیات از کسب خرد درست نیست باید به سراغ صنایع بزرگ رفت و سیاست این دولت سیزدهم در امر مالیات در همین راستا بود.

عبادی زاده اضافه کرد: خدماتی که شهرداری ها و دهیاری ها که در دولت سیزدهم به مردم ارائه می شد بخشی زیادی از اعتبارات آن از طریق مالیات بود، که این دوره در بحث عمران و آبادانی شهر و روستا از طریق جذب مالیات امر بی سابقه‌ای بوده و اقدامات موثری انجام شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha