• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041510020
  • خبرنگار : 50605

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

‌فرآیند رأی‌گیری در ۲۰۴ شعبه اخذ رأی نجف‌آباد در حال انجام است

‌فرآیند رأی‌گیری در ۲۰۴ شعبه اخذ رأی نجف‌آباد در حال انجام است

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: فرآیند رأی‌گیری در ۲۰۴ شعبه اخذ رأی نجف‌آباد در حال انجام است و هیچ مشکلی در اجرای این عملیات وجود ندارد.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۲۰۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد پیش بینی شده و از ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رأی آغاز و در حال انجام است.

وی افزود: هیچ اختلالی در اخذ رأی در شعب سیار و ثابت وجود نداشته و تمام ظرفیت‌های اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات سالم و با امنیت، آرامش و مشارکت بالا فعال بوده و تا پایان ساعت اخذ رأی ادامه دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه چهار شعبه از کل ۲۰۴ شعبه اخذ رأی سیار است، خاطرنشان کرد: شعب سیار در زندان، بیمارستان و روستاهای دور دست اخذ رأی را انجام می‌دهند.

مباشری اضافه کرد: افراد دارای کهولت سن که امکان حضور در پای صندوق رأی را ندارند می‌توانند از خدمات شعب اخذ رأی سیار استفاده کنند.

وی به همکاری بالغ بر ۲۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی از سوی مردم برای برگزاری فرآیند انتخابات طی هفته گذشته و این هفته وجود داشته که نشان از مشارکت مردم در برگزاری این صحنه مهم است.

مباشری با بیان اینکه شعب اخذ رأی به صورت پیوسته رأی‌گیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم برای رأی دادن در همین ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند و کار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرماندار نجف‌آباد حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی را فرصتی برای مشارکت در سرنوشت کشور دانست و خاطرنشان کرد: درصد بالای مشارکت موجب سرافرازی ایران و اقتدار بین‌المللی و پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور منتخب در رسیدگی به مطالبات مردم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha