• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041510017
  • خبرنگار : 50037

مشارکت مردم؛سربلندی نظام

مشارکت حداکثری در انتخابات فردایی دو چندان بهتر را برای ایران رقم می‌زند

مشارکت حداکثری در انتخابات فردایی دو چندان بهتر را برای ایران رقم می‌زند

ایسنا/همدان فرماندار درگزین با دعوت از اقشار مختلف مردم فهیم و با بصیرت شهرستان درگزین به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: بر اهمیت حضور تاثیرگذار همه اقشار مردم در انتخابات برای آینده کشورمان تاکید داریم تا همه با هم فردایی بهتر را برای کشور رقم بزنیم.

کمیل خواستان جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در شعبه اخذ رأی این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ایسنا گفت: در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دشمنان ایران اسلامی با تلاش بیش از پیش به همراه توطئه‌های مسمومشان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، تلاش‌های گسترده‌ای در کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی دارند و در این عرصه، کاهش مشارکت مردم در انتخابات از راهبردهای اساسی آنان به شمار می‌آید تا از این طریق و ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب خسارت سهمگین وارد کنند.

وی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مسئله مهمی در همه ابعاد بوده و وظیفه همگان است که حق خود و وظیفه شرعی و ملی را با حضور باشکوه همراه با شور و انتخاب آگاهانه انجام دهند، به‌طور قطع مردم درگزین نیز در این رویداد سیاسی همانند دوره‌های انتخابات گذشته مشارکت حداکثری بی نظیری را از خود به منصه ظهور خواهند گذاشت.

فرماندار درگزین یادآور شد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و بر پایه مردم شکل گرفته است، در صحنه های مختلف شاهد حضور قوی و با انگیزه مردمی بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری به تبع آن شاهد آن حماسه هستیم.

خواستان در ادامه با اشاره به وجود ۴۴ شعبه اخذ رأی در  دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای شهرستان درگزین، گفت: از این تعداد شعبات تعیین شده به تفکیک ۲۲ شعبه به بخش مرکزی درگزین و ۲۲ شعبه به بخش شاهنجرین این شهرستان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه سه صندوق رأی این شهرستان به صورت سیار در حال اخذ آرای مردم شهرستان هستند، یادآور شد: هشت صندوق رأی برای دو روستا از شهرستان درگزین اختصاص داده شده که این هشت صندوق صبح امروز در یک روستا و بعد ازظهر در روستای دیگر وظیفه جمع‌آوری آراء مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارند.

انتهای پیام


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha