• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403041509992
  • خبرنگار : 50214

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

‌آرای مردم جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل مستحکم‌تر می‌کند

‌آرای مردم جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل مستحکم‌تر می‌کند

ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکدر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعیت بالاتر دور دوم انتخابات، بر اهمیت نقش مشارکت حداکثری مردم بر تعیین سرنوشت و آینده سیاسی کشور و استحکام بیشتر جایگاه کشور در نظام بین الملل تاکید کرد.

سردار «محمدصالح جوکار» امروز 15 تیر پس از انداختن رای خود در صندوق شماره یک شعبه مسجد روضه محمدیه، پایگاه انقلاب در استان یزد، در گفت‌وگو با ایسنا راجع به اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری امروز در هنگام رای انداختن به صندوق بر اهمیت حضور مردم در این مرحله از انتخابات تاکید داشتند چرا که این مرحله از قطعیت بالایی در انتخاب رئیس جمهور منتخب برخوردار است.

وی با ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم به ویژه کسانی که در دور اول انتخابات بنا به هر علتی حضور نداشتند، افزود: قطعاً در این مرحله از انتخابات که با تعیین رئیس جمهور همراه خواهد بود، رای مردم بیشتر به چشم می‌آید.

جوکار با اشاره به شرایط فعلی کشور در سطح منطقه و بین الملل، گفت: قطعاً منابع ملی کشورمان وابسته به جایگاه ماست و تعیین بخشی از این جایگاه به حضور و پشتوانه مردم برمی‌گردد و هر چه حضور و مشارکت مردم را به عنوان پشتوانه نظام در عرصه‌های بین‌الملل داشته باشیم، بهتر می‌‎توانیم حرف خود را پیش ببریم.

 وی گفت: انتخابات نقش تاثیرگذاری بر تقویت نظام و انقلاب و تامین منافع و سرنوشت خوب مردم در چهار سال آینده ایفا می‌کند و این در حالیست که علی رغم تلاش برای تقویت نظام و مردم کشورمان، دشمن همواره برای تضعیف نظام و انقلاب و مردم است و هر چه مشارکت کمتر باشد دشمن در دشمن خود جدی تر می‌شود.

نماینده مردم یزد با اشاره به مشارکت بالای یزدیها در ادوار مختلف انتخابات، گفت: آرای مردم جایگاه کشور را در نظام بین الملل مستحکم‌تر خواهد کرد و مردم در این مرحله از انتخابات شاهد حضور پرشور مردمی خواهیم بود که برای سرنوشت و آینده سیاسی خود انگیزه دارند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha