• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403041509984
  • خبرنگار : 71460

موسیالا مانند مارادونا است!

موسیالا مانند مارادونا است!

لوتار ماتئوس پیش از دیدار آلمان برابر اسپانیا به تمجید از جمال موسیالا پرداخت و او را با فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا، لوتار ماتئوس، ملی‌پوش پیشین آلمانی هفته گذشته ادعا کرد که جمال موسیالا را به لامینه یامال ترجیح می‌دهد و حالا یک قدم فراتر رفت و موسیالا را با دیگو آرماندو مارادونا مقایسه کرد. ماتئوس در صحبت‌هایی با تمجید از ستاره جوان مانشافت گفت: من خیلی تحت تاثیر درخشش جمال موسیالا هستم. اکنون دیدن پیشرفت این ستاره  هیجان‌انگیز است. در بازی مقابل دانمارک، موسیالا مانند مارادونا بود. 

به گزارش آس اسپانیا، کمتر فوتبالیستی بهتر از لوتار ماتئوس می‌داند چه کسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. ماتئوس در دو فینال جام جهانی مقابل مارادونا بازی کرد؛ در مکزیک ۸۶ آرژانتین قهرمان شد و در ایتالیا ۹۰ آلمان به عنوان قهرمانی رسید.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان درباره مقایسه مارادونا و موسیالا افزود: شباهت‌های زیادی بین جمال موسیالا و دیگو مارادونا وجود دارد: دریبل زدن در تنگ‌ترین فضاها، درک بازی و توانایی یافتن راه‌حل در زمانی که فضا وجود ندارد مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که در سبک بازی مارادونا دیدم و اکنون این ویژگی‌ها را در بازی موسیالا می‌بینم. 

موسیالای ۲۱ ساله قبل از بازی یک چهارم نهایی از این که با لامینه یامال روبه‌رو می‌شود درباره این ستاره جوان اسپانیا گفت: بازی کردن در ۱۶ سالگی واقعا شگفت‌انگیز است. من خودم در ۱۶ سالگی شرایط فیزیکی لازم برای تمرین روزانه با افراد حرفه‌ای را نداشتم و به همین خاطر دیدن یامال در این سن در بالاترین سطح دیوانه‌کننده است.

دو تیم آلمان و اسپانیا امشب در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می روند و برنده این دیدار جواز حضور در نیمه نهایی را به دست خواهد آورد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۴:۴۷

دمت گرم زمانی مارادونا بازی میکرد که اگه دربیل می کرد چن تا بازیکن به جای اینکه توپ و ازش بگیرن دنبالش. راه می افتادن و می افتادن اما الان نمی تونی بیشتر از دو بازیکن را دریبل بزنی پس موسیالا از مارادونا بهتره باید با زیدان مقایسه کنی که با اینکه دو بار نذاشت برزیل قهرمان بشه اما بهترین بازیکنی که تا حالا جهان به خود دیده

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۹:۱۹

مارادونای فقید کجا واین کجا