• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041509957
  • خبرنگار : 71560

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

قاضی زاده هاشمی: انتخاب رئیس جمهور هم یک حق و هم یک تکلیف است

قاضی زاده هاشمی: انتخاب رئیس جمهور هم یک حق و هم یک تکلیف است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تاکید کرد:من از همه مردم حتی آنهایی که ناراحت و عصبانی هستند و مشکل اقتصادی و معیشتی داشته و معتقدند که دولت ها به آنان فکر نکرده اند، دعوت میکنم در انتخابات شرکت کنند چراکه نیامدن مسئله را تشدید می کند.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: الان اصل ماجرا حضور مردم است. ان شاءالله مردم با قوت آمده و رای دهند. انتخاب رئیس جمهور هم یک حق و هم یک تکلیف است. دولتی که سر کار می آید، رئیس جمهور همه ملت ایران خواهد بود. چه ما به او رای بدهیم و چه رای ندهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: منتهی رئیس جمهوری که رای آن ضعیف باشد، من فارغ از مصداق می گویم هم در روابط بین الملل و هم در توسعه روابط اقتصادی و هم در حوزه گفت وگو با اقوام داخلی خود دچار چالش خواهد بود و طبیعتا مشکلات اقتصادی، امنیتی و بین المللی ما بیشتر خواهد بود. من از همه مردم حتی آنهایی که ناراحت و عصبانی هستند و مشکل اقتصادی و معیشتی داشته و معتقدند که دولت ها به آنان فکر نکرده اند، دعوت می کنم در انتخابات شرکت کنند؛ نیامدن مسئله را تشدید می کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: مهم است که چه کسی رئیس جمهور شود. کسی باید رئیس جمهور شود  که بتواند سیاست هایی که طراحی شده را با قدرت جلو ببرد. هر دو کاندیدا قائل به این بودند که ما آمدیم سیاست های مقام معظم رهبری را پیش ببریم. سیاست های نظام را پیش ببریم و آمدیم قانون را اجرا کنیم. باید کسی بیاید که بهتر بتواند در حوزه سیاست خارجی که نگاهش به شرق است و نگاهش به همسایه است، کار را جلو ببرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کسی که خودباوری  به مردمی سازی دارد و می تواند با مردم کشور را اداره کند؛ او به مردم تکیه می کند و مردم نیز به او تکیه می کنند. این ها خصوصیاتی است که رهبری نیز به آن اشاره کردند مساله کارآمدی و توانایی است، مسئله بسیج امکانات و روابط با قوا است.

قاضی زاده هاشمی افزود: باید کسی رئیس جمهور شود که بتواند دو قوه دیگر را با خود همراه کند. ان شاءالله مردم یک فرد کارآمد را انتخاب کنند و انتخاب اصلح اتفاق بیافتد و بهترین ها برای ملت ایران رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۵ ۱۱:۲۳

خدایا دکتر جلیلی را پیروز نما آمیییین