• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041509817
  • خبرنگار : 90089

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حاشیه‌نگاری‌ ایسنا از شعبه مسجد لرزاده

حاشیه‌نگاری‌ ایسنا از شعبه مسجد لرزاده

درِ شعبه مسجد لرزاده ساعت ۸ صبح امروز - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - همزمان با ۵۸ هزار و ۶۳۹ شعبه اخذ رای دیگر به روی واجدان شرکت در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باز شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام ستاد انتخابات کشور رای‌گیری در مرحله دوم این انتخابات با کارت ملی قدیمی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست و متولدان سال ۱۳۸۵ و قبل‌تر در شعبه لرزاده با در دست داشتن کارت ملی جدید یا شناسنامه در صف رای حضور یافتند.

با اعلام ستاد انتخابات در این مرحله نیز همچون مرحله اول  ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر از هموطنان ایرانی واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج از کشور هستند.

با وجود قرار داشتن مسجد لرزاده در بافت مذهبی و سنتی محله کوثر تهران اما بخش قابل توجهی از واجدان شرکت در انتخابات با پوشش‌ها و تیپ‌های مختلف در این مسجد حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در ساعات ابتدایی اخذ رای با حضور در شعبه مسجد لرزاده در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
 

علیرضا فخاری استاندار تهران نیز با حضور در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم انتخابات مردم با شوق و ذوق و اراده وصف ناپذیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه رشد شتابدار حضور مردم نسبت به دوره اول را شاهدیم؛ الحمدلله با تمهیدات اندیشیده شده مردم در شرایط امن و توام با اراده قوی، ان شاءالله پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد.

فخاری گفت: امیدواریم امروز که تا آخر شب در خدمت مردم خواهیم بود شاهد حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح و فردی که در خور شان نظام است، باشیم.

وی ادامه داد: مردم با همه سلایق مختلف امروز پای صندوق‌ها حاضر شده‌اند و شتابی که در حضورشان می‌بینیم مؤید این موضوع است که انتخابات در یک فضای امن و توأم با اراده مردم در حال برگزار شدن است.

مصطفی امامی‌پور مسئول صندوق شعبه مسجد لرزاده همچنین در گفت و گو با ایسنا، گفت: استقبال مردم از انتخابات در این شعبه از ساعت ۷ صبح که هنوز درهای شعبه باز نشده بود، آغاز شد و تا این لحظه بیش از نیمی از تعرفه‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: ما در این شعبه به طور معمول هزار تعرفه از ستاد انتخابات کشور دریافت می‌کنیم اما در این مرحله این تعداد را به ۴۰۰۰ تعرفه افزایش دادیم چون پیش‌بینی کردیم حضور مردم در این دور بیشتر از دور اول باشد.

امامی پور مشارکت مردم در این شعبه را بالا توصیف کرد و گفت: امنیت و سلامت صندوق با وجود حضور مسئولان نظارتی و انتظامی خوب است. البته صف رای دهندگان در ساعات منتهی به ظهر و شدت گرفتن دمای هوا کوتاه شد اما به طور کلی مردم حضور قابل توجهی در صندوق دارند.

بر اساس این گزارش، محسن رضایی با حضور در شعبه مسجد لرزاده رای خود را به صندوق دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری انداخت.
 

صادق سلیمی نایب رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز با حضور در شعبه مسجد لرزاده رای خود را به صندوق دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha