• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403041409565
  • منبع : نمایندگی اردبیل

بخشدار بران:

بیش از ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در بران کابل گذاری شده است

بیش از ۵۰ کیلومتر فیبر نوری در  بران کابل گذاری شده است

ایسنا/اردبیل بخشدار شهر بران گفت: ایجاد فیبر نوری و دکل‌های مخابراتی، تحولی بزرگ در محرومیت‌زدایی و توسعه ارتباطات قشلاقات بخش بران را بدنبال خواهد داشت.

یعقوب کریمی ۱۴ تیر در حاشیه بازدید از پروژه کابل گذاری فیبر نوری اظهار کرد: با عنایت ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و تلاش و همت مسئولان و متولیان امر، گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه ارتباطات در این بخش برداشته شد.

کریمی اضافه کرد: در فاز اول این پروژه، بیش از ۵۰ کیلومتر کابل‌گذاری فیبر نوری در قشلاقات بخش بران به انجام رسید و به زودی این مناطق از نعمت اینترنت پرسرعت و پایدار بهره‌مند خواهند شد. این پروژه که با هدف رفع محرومیت‌های ارتباطی و توسعه دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق عشایری اجرا شده است، گامی بلند در راستای تحقق عدالت ارتباطی و توسعه پایدار در حوزه ارتباطات بیش از ۴۰ قشلاق این بخش عشایری و محروم به شمار می‌رود.

نماینده دولت در شهر بران بیان کرد: علاوه بر این، ۲ دکل مخابراتی در قشلاق کاظم اوغلان و تره‌چی به بهره‌برداری رسید و ۲ دکل دیگر نیز در قشلاق‌های قنبرلو و ایمانقویی در حال احداث هستند.

بخشدار بران خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه‌ها، عشایر بخش بران می‌توانند از مزایای مختلف اینترنت پرسرعت مانند آموزش آنلاین، دسترسی به خدمات دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند.

کریمی گفت: این اقدامات ارزشمند با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال در دولت سیزدهم تحقق یافته و امید و روحیه جدیدی در اهالی این مناطق ایجاد کرده و نویدبخش تحولات مثبت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

وی افزود: بخش بران با ۸هزار۴۴۹ نفر و با۶۳روستا و قشلاق  از توابع شهرستان اصلاندوز  در شمال  استان اردبیل واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha