• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041409346
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خبرداد

برگزاری اولین سمینار آموزشی «درک ناباروری، کشف علل و مسیرهای تشخیص و درمان» در اهواز

برگزاری اولین سمینار آموزشی «درک ناباروری، کشف علل و مسیرهای تشخیص و درمان» در اهواز

ایسنا/خوزستان اولین سمینار آموزشی ویژه زوج‌های نابارور با موضوع "رازهای نهفته؛ درک ناباروری، کشف علل و مسیرهای تشخیص و درمان" با هدف آشنایی زوج‌های استان با دلایل بروز، اقدامات تشخیصی و همچنین روش‌های درمان ناباروری به همت معاونت پژوهشی سازمان در سالن سمینار مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان برگزار شد.

بهنام قدرتی معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این سمینار اولین برنامه در راستای آشنایی مقدماتی متقاضیان دریافت خدمات درمان ناباروری با روندهای درمانی است، اظهار کرد: یکی از دغذغه‌هایی که همواره زوجین نابارور با آن مواجه هستند داشتن سوالات مختلف و ابهام در مورد مراحل مختلف تشخیص و درمان است که در این مجموعه سمینارها که بصورت کاملا رایگان برگزار می‌شود، سعی می‌شود تا حد زیادی این ابهامات برطرف شده تا زوجین با خیالی آسوده‌تر و شناخت صحیح از روند طی شدن مراحل تشخیص و درمان اقدام به تشکیل پرونده کنند.

قدرتی افزود: مرکز درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به عنوان با سابقه‌ترین مجموعه درمانی استان در حوزه ناباروری و تنها مرکز طرف قرارداد با تمام بیمه‌های پایه در نظر دارد با برگزاری سلسله سمینارها و جلسات آشنایی با علل و روش‌های درمان ناباروری در سرتاسر استان و ارائه خدمات درمان ناباروری با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت گامی موثر در راستای اجرای هرچه موثرتر قانون جوانی جمعیت بردارد.

برگزاری اولین سمینار آموزشی «درک ناباروری، کشف علل و مسیرهای تشخیص و درمان» در اهواز

در این سمینار در ابتدا خانم رحیمی از کارشناسان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان در مورد علل ناباروری و مسیرهای تشخیص آن مطالبی را ارائه کردند. در ادامه جلسه خانم زرگانی یکی دیگر از کارشناسان مرکز در مورد روش‌های درمانی رایج این حوزه به ارائه مطالب پرداخته و در نهایت زوج‌های حاضر در جلسه سوالات خود در خصوص درمان ناباروری را مطرح کردند که به تمام سوالات پاسخ مقتضی داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha