• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041308497
  • خبرنگار : 50163

افزایش سهم صنعت ابهر در دولت سیزدهم

افزایش سهم صنعت ابهر در دولت سیزدهم

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: سهم صنایع ابهر در دولت سیزدهم از ۴۱.۵ درصد به ۴۵.۵ درصد رسیده است.

 احمد ذوالقدر دیروز (سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی ابهر که در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه در برهه حساسی از کشور قرار داریم، اظهار کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که بیشتر از همیشه برای پایداری انقلاب و زمینه‌سازی برای ظهور حجت به کار و تبیین نیاز است. 

وی با یادآوری اینکه ابهر طیف‌های مختلف و فرهیخته دارد که باید اثر آن در جامعه نمایان شود، ادامه داد: در برهه کنونی کشور همه باید در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم برهه فعلی برهه اتحاد و انسجام است و باید همه سعی خود را به کار گیریم تا مردم حضور فعال در انتخابات داشته باشند.

فرماندار ابهر با اشاره به هزینه‌های میلیاردی دشمنان برای مایوس کردن مردم از انقلاب و کمرنگ ساختن حضورشان در صحنه‌های مختلف، توضیح داد: رسانه‌های نقش بسیار موثری در آگاه‌بخشی به جامعه و تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم دارند لذا در این دوران حساس کشور باید توجه ویژه به این موضوع وجود داشته باشد. 

وی با یادآوری اینکه در تاریخ شاهد بودیم احساس مسئولیت نکردن عده‌ای در دوران پیامبر اسلام (ص) منجر به خانه‌نشینی حضرت علی (ع) و شهادت امام حسین (ع) شد، گفت: برهه کنونی زمانی است که همه ما باید احساس وظیفه کرده و پای کار باشیم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در حال حاضر رسانه در دست قدرت‌هایی است که چشم دیدن انقلاب را ندارند، متذکر شد: ما باید در برابر آنان به پا خاسته و تلاش کنیم تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه مشارکت حداکثری، محقق شود.

وی با بیان اینکه روشنگری یکی از رسالت‌های اصلی خبرنگاران و رسانه‌ها است، تصریح کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند در حالی که به برکت انقلاب شاهد این هستیم کشور ما در بسیاری از حوزه‌ها جزو ۱۰ کشور برتر جهان است و قطار انقلاب لحظه به لحظه در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌کند.

وی با توضیح اینکه به برکت انقلاب شاهد این هستیم که طیف‌های مختلف در جامعه می‌توانند باهم مناظره و گفت‌وگو کنند، تصریح کرد: در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای فراوانی به ویژه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی داشتیم که متاسفانه در بیان این عملکردها ضعیف عمل کرده‌ایم که همین موضوع منجر به سو استفاده دشمنان می‌شود.

فرماندار ابهر با یادآوری اینکه ۶۰ هزار بنگاه خبری در دست دشمنان قرار دارد و در حال حاضر بنگاه خبری صهیونیسم جزو یکی از بنگاه‌های خبری پر قدرت دنیاست، افزود: این بنگاه‌های خبری با پمپاژ اخبار کذب و ناصحیح از هیچ تلاشی برای ناامید کردن جوانان کشورمان دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما رئیس‌جمهوری را از دست دادیم که شب و روزش مردم بود و در اوج قدرتی که داشتند در خدمت مردم دورافتاده‌ترین مناطق و روستاهای کشور بودند، افزود: شهید آیت‌الله رییسی، رئیس‌جمهوری بود که هیچ زبانی قادر به توصیف وی نیست.

فرماندار ابهر با عنوان کردن این مطلب که همه ما مکلفیم خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی را به ویژه برای نسل جدید تبیین تبیین کنیم، افزود: برای بیان دستاوردهای انقلاب نیز باید مقایسه قبل و بعد از انقلاب صورت گیرد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ۴۱.۵ درصد صنایع استان در ابهر واقع شده بود که در دولت شهید رییسی این میزان به ۴۵.۵ درصد رسیده است، گفت: در دولت رئیس جمهور شهید در ابهر ۷ کارخانه به چرخه تولید بازگشته و ۸ کارخانه جدید نیز افتتاح شده است.

او با یادآوری اینکه مجوز توسعه یکی از شرکت‌های بزرگ نیز در ابهر صادر شده است، توضیح داد: با احیای یکی از شرکت‌های بزرگ ابهر کشور از واردات مالت بی‌نیاز خواهد شد.

وی با توضیح اینکه در دولت سیزدهم در جلسه کمیته برنامه‌ریزی ۴۰ میلیارد تومان از سهم محل توازن برای ابهر جذب شده است، افزود: شاهد صدور مجوز برخی از شهرک‌های مسکونی ابهر که ۳۰ سال بود بلاتکلیف بودند در دولت سیزدهم هستیم.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه طی چند روز باقی مانده به انتخابات از آحاد مختلف جامعه انتطار داریم در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند، خاطرنشان کرد: ثمره این مشارکت اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha