• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041207739
  • خبرنگار : 50042

کنترل رفتار سیاسی در ایام انتخابات گسل‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

کنترل رفتار سیاسی در ایام انتخابات گسل‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

ایسنا/گیلان مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات سبب کاهش گسل‌های اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز و سازنده داشته باشند.

جواد شفیعی ثابت امروز ۱۲ تیرماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی اظهار کرد: رقابت‌های انتخاباتی لازم و ضروری است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت‌ها سبب طمع دشمنان برای بهره‌برداری و سوءاستفاده می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات گفت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی سبب کاهش گسل‌های اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز و سازنده داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: شایعه سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش بینی‌های غیرمستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی سبب ایجاد جو روانی منفی خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعا در مسیر تحقق وعده‌هایش دچار مشکل خواهد شد پس باید به فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

وی گفت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه‌ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی شود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.

شفیعی با بیان اینکه روش‌های متفاوت برای اداره جامعه طبیعی و تضارب آراء سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گیلان گفت: دور دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیرماه برابر قانون به‌مدت ۱۰ ساعت، با تدابیر هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و انتظامی با هدف تحقق سلامت، مشارکت و امنیت در این انتخابات رقابتی با پشتکار شبانه روزی برگزار می‌شود و مشارکت در این دور، فرصتی برای خنثی کردن طمع دشمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha