به گزارش ایسنا، با آغاز تبلیغات دو نامزد انتخاباتی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فضای تبلیغاتی در استان ایلام بهشدت داغ شده است و بسیاری از جوانان ایلامی در فضای مجازی در حال تبلیغ و استدلال و تبیین هستند و برای نامزد مورد علاقه خود تبلیغ میکنند.
در این میان، گروههای مجازی محل گفتوگوی داغ کاربران ایلامی در دفاع از نامزدها و نقد نامزد رقیب شده است.
حمید از فعالان مجازی ایلام نوشت: معتقدم حضور مردم در مرحله دوم انتخابات بسیار بیشتر از مرحله اول خواهد بود، حساسیت این دوره بسیار بالا است و انتخابات بهشدت رقابتی است.
وی ادامه داد: فضای تبلیغی گستردهاست و اغنای مخاطبان و تبلیغ دشواریهای خاص خود را دارد، فضای مجازی محمل خوبی برای تبلیغات است و فضای تبلیغی هم بسیار داغ است.
وی که از هواداران دکتر مسعود پزشکیان است معتقد است، او میتواند فضای مدیریتی کشور را بهبود ببخشد.
احسان از دیگر فعالان فضای مجازی در ایلام که از هواداران دکتر سعید جلیلی است، معتقد است: اختلافات دو کاندیدا و هوادارانشان مبنایی است و مشکلات کشور با برنامههای این کاندیدا حل خواهد شد.
علیرضا از دیگر فعالان مجازی آغاز دور دوم مناظرات انتخاباتی را سبب داغتر شدن فضای تبلیغات و گفتوگوهای مجازی میداند و میگوید: گفتوگوها در فضای مجازی گاهی به مشاجره هم تبدیل میشود و این نشانه فضای تبلیغی جدی است.
بارگزاری کلیپ از مناظرات قبلی نامزدها و همچنین سخنرانیهای آنها، اشتراکگزاری عکس و اینفوگرافی برای اثبات ادله از روشهای تبلیغ و گفتوگو و مشاجره انتخاباتی در فضای مجازی ایلام است.
«سیدحسین اکبری» کارشناس ارشد it در خصوص داغ شدن گفتوگوهای انتخاباتی در فضای مجازی به ایسنا اظهار کرد: با رصد گروههای مجازی استان در این روزها شاهد افزایش فعالیت کاربران هستیم.
وی افزود: تولید محتوا در کانالها نیز قابل قیاس با روزهای قبل نیست و انتشار فایل، عکس و کلیپ بسیار بیشتر از قبل است.
این کارشناس افزایش شور انتخاباتی و فضای تبلیغی در استان را مایه امیدواری دانست و گفت: گفتوگو، اختلاف سلیقه و مشاجره در فضای مجازی نشانه امیدواری نسل جوان در استان و کشور است.
انتهای پیام
نظرات