• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041107193
  • خبرنگار : 50160

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

مشارکت و رأی مردم در انتخابات تعیین‌کننده است

مشارکت و رأی مردم در انتخابات تعیین‌کننده است

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان گفت: انتخاب ما یک انتخاب نقش‌آفرین برای ملت‌های جهان است و معادلات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از زنجانی‌ها می‌خواهم نقش خود را ایفا کنند و با دقت عمل تاثیر خود را در کشور بگذارند.

حمید ارجمندفر امروز (دوشنبه، ۱۱ تیر ماه) در نشست خبری، با اشاره به تجمیع ستادهای تبلیعاتی محمدباقر قالیباف با ستاد سعید جلیلی، اظهار کرد: هماهنگی‌های کلی انجام و نقطه شروع اجماع زده و برنامه‌ها تشریح شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد ما گفت‌وگوهای میدانی و چهره‌به‌چهره است، گفت: ستادهای جلیلی در این استان کاملاً مردمی اداره می‌شود و پولی برای راه انداختن جنگ بنرها در فضای شهری نداریم.

ارجمندفر با اشاره به اینکه شور و هیجان انتخابات در جامعه هست و سلیقه‌ها و فکرهای مختلف به‌دنبال خواسته‌های خود هستند و در این راستا نقش‌آفرینی می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم در دور دوم انتخابات، نتیجه‌ای رقم بخورد که به نفع کشور و ملت و حتی امت اسلامی باشد.

او گفت: ما در برپایی این نظام، مدیون خون شهدا هستیم و در یک راه ناتمام قرار داریم و آن هم رساندن کشور به عزت و جایگاه مطلوب در جهان است. جبهه انقلاب در درون خود هیچ مشکلی با هم ندارد. فعالان ستاد قالیباف در استان اعلام همراهی کرده‌اند و تلاش همه ما به صحنه کشاندن مردم در پای صندوق‌های رأی است.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با اشاره به اینکه وقتی امام خمینی (ره) آمد تربیت دینی خود به خود به وجود آمد، ادامه داد: ملت را می‌توان این‌گونه تهییج کرد. باید بپذیریم در سال‌های گذشته کشور مورد هجمه فرهنگی قرار داشت و تاثیر آن در جامعه و حتی بدنه برخی مدیران را شاهدیم.

وی افزود: پرونده‌های مالی نیز جزو موضوعاتی بوده که مردم ما را ممکن است تا حدودی ناامید و خسته کرده باشد؛ اما در طول تاریخ انقلاب دیدیم که وقتی دولت چالاکی آمده و امیدآفرینی کرده است، شاهد افزایش مشارکت بوده‌ایم. این دوره هم باید راه شهید جمهور ادامه یابد. در کشور فرصت زیادی داریم که باید از آن بهره برد. باید عدالت را بسط دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha