• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041106929
  • خبرنگار : 50228

بزرگترین ‌مرحله‌ تجهیز اماکن ورزشی خوزستان

بزرگترین ‌مرحله‌ تجهیز اماکن ورزشی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از بزرگترین مرحله تجهیز اماکن ورزشی در استان خبر داد و گفت: اختصاص این تعداد تجهیزات به شهرستان‌ها مسبوق به سابقه نبوده است و تلاش می‌کنیم تداوم داشته باشد.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تجهیز اماکن ورزشی استان به وسایل سرمایشی و گرمایشی، اظهارکرد: بزرگترین مرحله تجهیزات خریداری شده اماکن ورزشی در حال تزریق به شهرستان‌های استان است. 

او افزود: در این مرحله تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل انواع کولرهای گازی ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ و ۶۰ هزار پنجره‌ای، دیواری و ایستاده، بخاری و نیز تصفیه آب و انواع آبسردکن و برخی اقلام مورد نیاز شهرستان‌ها، به اماکن ورزشی سراسر استان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این مرحله یکی از بزرگترین مراحل تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی استان خوزستان طی سال‌های اخیر است که طی آن ۲۴۳ قلم انواع تجهیرات عنوان شده به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

او با اشاره به فرایند نیازسنجی و خرید اقلام نیز گفت: پس از تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی، از طریق ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها اولویت ها اعلام و طی فرایند مناقصه خریداری شد که هم اکنون در حال تزریق به شهرستان ها است.

بنی‌تمیم بیان کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۱۴۰ مورد از اقلام مشابه این چینی خریداری شد که بخشی از سالن‌های ورزشی استان را به سیستم‌های سرمایشی و وسایل مورد نیاز مجهز کردیم.

او فزود: با حمایت‌های صورت گرفته از ورزش، طی دو سال اخیر توانسته‌ایم بخشی از مطالبات جامعه ورزش و جوانان را مرتفع کنیم و هر چند با شرایط مطلوب فاصله داریم ولی این تعداد تزریق به شهرستان‌ها مسبوق به سابقه نبوده است و تلاش می‌کنیم تداوم داشته باشد.
 
سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته، عنوان کرد: از زحمات آقای حسینی محراب استاندار محترم و مجموعه معاونین و همکاران ایشان در استانداری خوزستان و نیز آقای نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به جهت حمایت و پیگیری در تخصیص بودجه لازم از محل اعتبارات استان کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم مانند همیشه حمایت های همیشگی این عزیزان، همراه ورزش و جوانان استان خوزستان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha