• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040805020
  • خبرنگار : 50666

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حضور پرشور مردم بویین میاندشت در انتخابات

حضور پرشور مردم بویین میاندشت در انتخابات

ایسنا/اصفهان فرماندار بویین میاندشت گفت: مردم ایران همواره در انتخابات حضور مؤثری داشته‌اند و برای ایفای این نقش ارزشمند خود در کشور کوتاهی نکرده‌اند.

علی معصومی در گفت‌وگو با ایسنا و در خصوص روند چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بویین میاندشت، اظهار کرد: تاکنون در بویین میاندشت استقبال خوبی از صندوق‌های اخذ رأی صورت گرفته و برخلاف انتظارها استقبال از همان ابتدای صبح و رأس ساعت هشت بوده است.

وی ادامه داد: حتی پیش از آغاز ساعت قانونی رأی‌گیری شاهد بودیم که همۀ گروه‌های مردمی از سالمند تا جوان در پشت درهای محل اخذ رأی ایستاده‌اند و برای انداختن رأی خود در صندوق‌ها انتظار می‌کشند. تمام شعبات ما به موقع به روی مردم گشوده شده‌اند و پذیرای مردم‌اند تا به ‌رئیس‌جمهور منتخب خود رأی دهند.

فرماندار بویین میاندشت، یادآور شد: صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی‌شده تمام نقاط شهری و روستایی بویین میاندشت را در بر می‌گیرد و در هیچ نقطه‌ای هم‌استانی‌ها بابت رأی‌دهی دچار مشکل نباشند. در واقع، ۳۷ شعبۀ اخذ رأی در نقاط مختلف فراهم آورده‌ایم.

معصومی با اشاره به این نکته که ۳۷ شعبۀ یاد شده، هم صندوق‌های ثابت و هم صندوق‌های سیار را شامل می‌شود، توضیح داد: از ۳۷ صندوق رأی فراهم آمده ۱۵ مورد آن سیار است. برای نمونه به شهر بویین و میاندشت یک شعبۀ سیار اختصاص داده‌ایم و این شعبۀ سیار در چهار نقطه جابجا خواهد شد.

وی در تکمیل توضیحات خود راجع ‌به صندوق‌های سیار گفت: در شهر افوس نیز یک شعبۀ سیار ترتیب داده‌ایم که در دو نقطۀ متفاوت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. در روستاهایی چون ده‌رجب، ماربر، قلعه‌خواجه، هزارجریب، حسین‌آباد و احمدآباد نیز صندوق‌های اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

فرماندار بویین میاندشت دربارۀ تعداد افراد واجد شرایط برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: ۱۸هزار و ۳۶۰ نفر در شهرستان بویین میاندشت واجد شرایط رأی‌دهی هستند. از این میان، ۱۹۴ نفر رأی‌اولی به شمار می‌آیند. با توجه به این آمار باید بگویم که تاکنون جمعیت درخور اعتنایی پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

معصومی تأکید کرد: مردم ایران همواره در انتخابات حضور مؤثری داشته‌اند و برای ایفای این نقش ارزشمند خود در کشور کوتاهی نکرده‌اند. انتخابات در شهرستان در کمال سلامت و امنیت آغاز شد و همچنان ادامه دارد و با این استقبال و حضور پرشور مردم تا پایان وقت مقرر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha