• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040804718
  • خبرنگار : 71381

گزارش ایسنا از حضور شخصیت‌ها در انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳

گزارش ایسنا از حضور شخصیت‌ها در انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳

فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری - به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی در سومین سال ریاست جمهوری در سانحه بالگرد در حین خدمت - برای رای به کاندیداهای تایید شده این دوره؛ محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی ، مصطفی پور محمدی و مسعود پزشکیان برگزار می شود.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله خبرنگاران رسانه‌های آمریکا، چین، روسیه، آلمان، اسپانیا، انگلیس، افغانستان، اتریش، ترکیه، کویت، هلند، امارات، ایتالیا، عراق، یمن، ژاپن، فرانسه، فیلیپین، لبنان، قطر، عمان، استرالیا، سوئد، دانمارک، هند، کره جنوبی و ... این برنامه را پوشش می‌دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری،  با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، رأی خود را به صندوق انداختند.

مقام معظم رهبری بعد از انداختن رای خود در صندوق رای یادآورشدند: دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

در ادامه این گزارش اخبار مربوط به حضور شخصیت های مختلف لشکری و کشوری پای صندوق رای را مرور می کنید.

حضور شخصیت‌های مختلف در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

احمد وحیدی وزیر کشور

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان

حسین دهقان پس از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران در گفت و گو با ایسنا، به مردم توصیه کرد که هر کس که می آید رای بدهد چندین نفر را نیز با خود بیاورد.

حضور شخصیت‌های مختلف در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

امیرسرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش

امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیرو هوایی ارتش 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش

محمدرضا عارف رئیس بنیان امید ایرانیان به همراه همسرش

محسن هاشمی رفسنجانی

محسن هاشمی بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه به نظر می رسد که شاهد انتخابات ‌پرشور و رقابتی هستیم.  امیدوارم هر چه به صلاح مردم ایران است، از صندوق های رای بیرون آید و شاهد رفع مشکلات مردم در امر معیشت و انسجام و اتحاد باشیم.

عفت مرعشی و فاطمه هاشمی همسر و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه

محسنی اژه‌ای با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و پس از آنکه  رأی خود را به صندوق انداخت، با دعوت از همه هموطنان برای مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: هر کسی که ایران را دوست دارد و آینده بهتری می‌خواهد امروز پای صندوق رای حاضر شود.

محمد مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری

محمد مخبر در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بر اساس مسئولیتی که همیشه احساس کرده و ماموریتی که به لحاظ شرعی دارند، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند. انتظار می رود همان حماسه ای که در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، در این انتخابات هم رخ دهد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله صادق آملی لاریجانی بعد از انداختن رای خود در صندوق رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی گفت: مسأله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه حق مردم را در سرنوشت خودشان متجلی می‌کند، یک جهت ایمانی نیز دارد؛ مردم سالاری دینی با حضور مردم پای صندوق‌های رأی حاصل می‌شود.

محمدجواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه

محمدجواد ظریف بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه قهرکردن با صندوق رای راه حل مشکلات نیست، گفت: امیدوارم همه مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، آینده بهتری را برای خود و فرزندان‌شان رقم زنند؛ یقین دارم امروز مردم ما را روسفید خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

محسن رضایی با حضور در شعبه مسجد لرزاده از ملت همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی تقاضا کرد به سخن این سرباز وطن توجه کنند و گفت: امروز روز حساسی برای تثبیت زحمات گذشته و افق رو به آینده است؛ به همین دلیل در انتخابات باشکوه شرکت کنید تا بار دیگر همه جهان همبستگی ملت ایران با نظام و سرنوشت شان را ببینند. امیدوارم حماسه دیگری امروز برای تاریخ ایران اسلامی و آیندگان رقم بخورد.

محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور

سید محمد حسینی پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: اکنون نگاه مردم دنیا به انتخابات ما است. همه منتظر هستند تا حضور مردم را ببیند. از این جهت حضور مردم در انتخابات برای ما مهم است. سید حسن نصرالله روز گذشته در صحبت های خود گفتند که این انتخابات محدود به ایرانی ها نیست بلکه مردم منطقه و جبهه مقاومت نیز رصد می کنند تا ببینند مردم چه حضوری در انتخابات دارند.

عبدالرحمان معاشر دبیر کل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی

عبدالرحمان معاشر پس از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: آنچه مسلم است فارغ از اینکه چه کسی انتخاب خواهد شد، این حضور گرم مردم است که می تواند پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برای ادامه مسیر پر پیچ و خمی که در پیش داریم. 

حسین کنعانی سخنگوی وزات امور خارجه

بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در دولتهای یازدهم و دوازدهم

معصومه ابتکار بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مردم در این انتخابات احساس کردند که تفاوتی بین گزینه‌ها وجود دارد و می‌توانند براساس سلیقه موردنظرشان فردی را انتخاب کنند به خصوص آن‌هایی که دنبال تغییر هستند. ان‌شاءالله پیروزی و سربلندی برای ملت ایران رقم خورد و همه پای کار آیند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی

مصطفی پورمحمدی پس از شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، بیان کرد: امروز روز ملت ایران و روز پیروزی ملت انقلابی، وفادار و خوش بین به آینده کشور است. ما تلاش خود را می کنیم. من و دیگر نامزدها تا به امروز تلاش کردیم و امیدوار هستیم که ملت ما با انتخاب خوب و مشارکت بالا ان‌شاءالله امروز را به بهترین روز تاریخ تبدیل کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

سعید جلیلی

مسعود پزشکیان 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم، رئیس پیشین دیوان عالی کشور

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم

سید رضا صالحی امیری بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران اظهار کرد: در این دوره از انتخابات مردم به نظام و حاکمیت اعتماد کرده تا با رای خود صدای مطالباتشان را منتقل کنند؛ تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای مردم به حاکمیت صندوق های رای است.

یونسی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های قومی و مذهبی در دولت دوزاردهم

حجت الاسلام والمسلمین  علی یونسی بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: هر فردی که در انتخابات شرکت می کند، باید اصل انتخابات یعنی نتیجه آن را هم بپذیرد. در هر انتخاباتی برنده اصلی مردم و نظام جمهوری اسلامی و قانون هستند.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان

هادی طحان نظیف پس از مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان تاکید کرد: ان‌شاءالله با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم. رقابت‌ها در روزهای گذشته همانطور که مردم ایران و همچنین همه جهانیان دیدند رقابت‌های کاملاً جدی بود و ان‌شاءالله که با مشارکت مردم یک انتخابات پرشوری را داشته باشیم که نتیجه آن سرفرازی ملت شریف ایران باشد و یک حماسه عزتمندانه دیگری برای ملت شریف ایران رقم بخورد.

سیامک ره‌پیک  قائم مقام دبیر شورای نگهبان

سیامک ره‌پیک پس از مشارکت در انتخابات در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان گفت: همه باید تلاش کنند تا هم مشارکت خوب که موجب عزت کشور می‌شود، ایجاد شود و همچنین فرد اصلح انتخاب شود که هر دو بر اساس فرمایشات رهبری مهم هستند؛ این کار قابل انجام است و مردم می‌توانند آن را انجام دهند.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری

عیسی زارع‌پور در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور و پس از مشارکت در انتخابات،گفت: وضعیت پوشش و کیفیت ارتباطات مهم است و اعلام می‌کنم با همکاری خوب بین ما و وزارت کشور و دیگر نهادهایی که در بخش‌های گوناگون به ما کمک کردند، وضعیت ارتباطات بسیار خوب و بسیار بهتر از دور اول و دوم انتخابات مجلس دوازدهم است. آمار تقریبا ۱۰۰ درصدی پوشش ارتباطی در شعبه‌ها یک افتخار برای ارتباطات کشور است.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادگار امام

حسیدحسن خمینی بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: همه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند. مشارکت بالا برای انتخابات یک رئیس جمهور و رای بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدیاسر خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور

کاظم غریب آبادی دیپلمات ایرانی و دبیر ستاد حقوق بشر

کاظم غریب آبادی پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: برگزاری انتخابات در این مدت کوتاه موجب افتخار جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی است.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری

مصطفی کواکبیان با حضور در حسینیه ارشاد تهران  رای خود را در صندوق انداخت و سپس در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم مشارکت مردم در انتخابات به حدی باشد که رئیس جمهور در مرحله اول انتخاب شود.

علی اکبر صالحی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی وزیر اسبق خارجه 

علی اکبر صالحی بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران گفت: امروز نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است. اگر همه مردم به میدان آمده و درصد بالایی در انتخابات شرکت کنند، برای دهه‌ها از نظام جمهوری اسلامی صیانت شده و تکلیف مخالفان جمهوری اسلامی مشخص می‌شود.

عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت سابق و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه

محمدباقر نوبخت بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که مردم پای صندوق‌های رای آمده و انتخاب دقیقی داشته تا شاهد سربلندی ایران و رفع مشکلات مردم باشیم. 

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم و دوازدهم

آخوندی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بنده نیز برای توسعه ایران و آبادانی ایران و برای ایران رای می دهم.

رهبران اقلیت های دینی

غلامعلی حداد عادل 

غلامعلی حدادعادل پس از مشارکت در انتخابات در مسجد لرزاده، در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برخی از مردم از رای ندادن سودی حاصل نخواهند کرد، ولی مشارکت در انتخابات حتما سبب انتفاع آنها خواهد شد.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان

عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی در دولت دوازدهم

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم

اسحاق جهانگیری بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز مهمترین شخصیت کشور برای حل مسائل را انتخاب می کند؛ حضور مردم پشتوانه اصلی رییس جمهور در تصمیمی گیری‌ها است لذا هر چه حضور مردم قوی تر و مشارکت بالاتر باشد رییس جمهوری در اتخاذ تصمیم برای حل مشکلات موثرتر بوده و می‌تواند قاطع تر تصمیم گیری کند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه

دریادار علیرضا تنگسیری پس از مشارکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر در مسجد جمکران با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک دفاع جانانه از کشور، ناموسمان و جمهوری اسلامی است، افزود: مردم عزیزی که دلشان برای انقلاب و شهدایشان می سوزد و نمی‌خواهند یک بار دیگر تاریخ ذلت بار گذشته تکرار شود و پای صندوق رای حاضر می‌شوند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدمهدی اسماعیلی با حضور در مجموعه فرهنگی سرچشمه رای خود را به صندوق انداخت و گفت: انتخابات ایران فقط برای مردم کشورمان مهم نیست؛ بلکه برای بسیاری از کشورهای مسلمان و حوزه مقاومت هم مهم است.

شهاب الدین طباطبایی دبیر کل حزب ندای ایرانیان

شهاب الدین طباطبایی پس از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران، گفت: بنظر می رسد که بخشی از آرای خاموش به صحنه آمده و پیش بینی مشود که مشارکت مردم در انتخابات به بیش از ۶۰ درصد برسد.

تعدادی از حقوقدانان شورای نگهبان

محمد حسن مولابیگی پس از مشارکت در انتخابات در جمع خبرنگاران مستقر در شورای نگهبان با بیان اینکه امیدوارم خداوند بهترین سرنوشت‌ها و تقدیرها را برای ملت ایران رقم بزند، عنوان کرد: روز انتخابات روز جشن مردم سالاری دینی است و ان‌شاءالله امروز با شادابی و نشاط مردم عزیز ما سرنوشت خود را برای ۴ سال بعدی در ریاست‌جمهوری تعیین خواهند کرد و این استیفای حق بر همگان مبارک باشد.

هممچنین خیرالله پروین  خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی از بدو امر تاکنون جایگاه عالی برای مردم و نظر مردم تعیین شده از همان روز اول تعیین نوع نظام با رای و نظر مردم بوده است.

صادقی مقدم هم تصریح کرد: به لطف خدا روند برگزاری انتخابات در سراسر کشور با سهولت و با دقت در حال انجام است و نمایندگان محترم نامزدها نیز در هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استقرار دارند؛ همکاران ما به صورت لحظه‌ای بر کلیه فرایندهای انتخابات نظارت دارند و به لطف خدا کار روان و با دقت در حال انجام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی

محمود واعظی رییس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم

حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور 

حجت الاسلام والمسلمین  احمد مازنی نماینده ادوار مجلس

احمد مازنی پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران، تاکید کرد:ما باید با کنش مسئولانه  تصمیم گرفته و در فرصت باقی مانده در پای صندوق رای حاضر شویم.

محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمدباقر ذوالقدر پس از مشارکت در انتخابات در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت بالا و استقبال خوبی از مردم هستیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران 

علیرضا زاکانی در جریان برگزاری و فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هرکسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیروز شود رئیس جمهور این مملکت است و هرکسی انتخاب شود باید به آن کمک کرد تا بتواند موفق شود؛ چرا که موفقیت او موفقیت فرد نیست و موفقیت کشور است و دعا می‌کنم که جبهه انقلاب پیروز شود.

علی مطهری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

علی باقری سرپرست وزارت خارجه ظهر

علی باقری در جریان بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور گفت: کشور کانادا مانع برگزاری انتخابات شد؛ کشوری که خود را مدعی دموکراسی می داند. واقعیت و سرشت کشورها در چنین شرایطی بیش از بیش روشن می شود، آنها اجازه ندادند که هزاران ایرانی در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران 

محمد اسلامی پس از شرکت در انتخابات با اشاره به اهمیت حضور و حمایت مردم از رییس جمهور آینده، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اولویت نخست، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و این حضور پرشور اقتدار نظام را نشان می‌دهد و جلوه اقتدار ملی در عرصه بین‌المللی است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

 محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صمت در دولت یازدهم و دوازدهم

محمد شریعتمداری ضمن مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران، تصریح کرد: این حضور رنگارنگ مردم حتما باعث تقویت جمهوری اسلامی ایران و تقویت پایه های قدرت برای گرفتن سهم مناسب در نظام بین الملل خواهد شد و اقتدار دولت برای حل مشکلات ایه ای مردم به ویژه در حوزه معیشت را به دنبال خواهد داشت. این دستاورد بسیار بزرگی است که امیدوارم بتوانیم از آن به درستی استفاده کنیم.

سید حمیده زرآبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

حمید نوری و خانواده‌اش

منوچهر متکی نماینده مجلس شورای اسلامی

حمید رسایی نماینده مجلس دوازدهم

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای

سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل

حجت الاسلام والمسلمین عباس امیری فر دبیر کل جامعه وعاظ ولایی

عباس امیری فر  پس از  شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران، گفت: پیش بینی بنده این است که مشارکت مردم بالای ۵۰ درصد است دبیر کل جامعه وعاظ ولایی تاکید کرد: پیش بینی بنده باتوجه به حضور گسترده مردم در انتخابات این است که مشارکت بالای ۵۰ درصد خواهد بود.

عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

حجت الاسلام رسول منتجب نیا از اعضای موسس حزب اعتماد ملی

علی رضایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

علی رضایی پس از مشارکت در انتخابات در حسینیه ارشاد تهران، بیان کرد: هر کس که در انتخابات مشارکت می کند با یک رای خود نقش خود را ایفا کرده و از حقوق خود بهره مند می شود. هر کس با یک رای در تعیین سرنوشت کشور موثر است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha