• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040704490
  • منبع : نمایندگی سمنان

دعوت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عموم مردم و خصوصا دانشگاهیان را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

دانشگاهیان علوم پزشکی استان سمنان طی بیانیه ای که امروز پنج‌شنبه هفتم تیر به امضای دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رسیده، از اعضای هیات علمی، اساتید، دانشگاهیان، کارکنان، دانشجویان و آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی و شاخص‌های مهم مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و برای تحقق مردم سالاری دینی لازم است که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم و همانطور که امامین انقلاب تاکید کرده‌اند، شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ی شرعی است و به لحاظ مسئولیت فردی و اجتماعی نیز شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

اساتید و دانشجویان گرامی، ملت فهیم ایران، با احترام به مقام شهدای خدمت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان و در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم بطور یقین انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود واراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

به خوبی می‌دانیم که آینده فرزندان عزیز این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، درگرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.از این رو، حضور عزیزان دانشگاهی در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشورمان داشته باشد.

از مردم شریف استان سمنان، اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان شریف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان دعوت می‌نمایم که در روز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور و ناکامی دشمنان سهیم باشند و با حضور حداکثری خود به جهانیان نشان دهند که همچنان به نظام و انقلاب وفادار و متعهد هستند.

به امید سرافرازی ایران اسلامی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha