• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040603910
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

الگوی مدیریتی شهید رئیسی تبیین شود

الگوی مدیریتی شهید رئیسی تبیین شود

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت:‌ شیوه های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی باید الگوی همه مسئولان در خدمت صادقانه به مردم ایران اسلامی قرار بگیرد.

محمدرضا شهاب زاده امروز، ۶ تیرماه در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان آستارایی، در تجلیل از برگزیدگان مسابقه «یک جمله برای شهید جمهور» و رونمایی از کتاب جدید امام جمعه آستارا که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان آستارا برگزار شد با بیان اینکه شاخصه مهم مدیر انقلابی و خدمتگزار واقعی و دغدغه مند برای خدمت به مردم و جامعه، شهید آیت‌الله رئیسی است، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی یک الگوی تمام عیار دولت مردمی و انقلابی در راستای خدمت به کشور بود.

الگوی مدیریتی شهید رئیسی تبیین شود

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی خادمی میدان‌دار در عرصه آبادانی کشور با همراهی مردم و پیگیری مسئولان در همه نقاط کشور بود، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی الگوی مدیریتی در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی بود که باید این مهم برای دانش‌آموزان و نسل جوان بازگو و تبیین شود.

شهاب زاده ادامه داد: در دولت شهید رئیسی پروژه‌های مهمی افتتاح شد و با این حجم طرح و فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، لحظه‌ای از خدمات‌رسانی به مردم غفلت نشد.

فرماندار آستارا به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح اشاره و اظهار کرد: مردم باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری به شخصی انقلابی و جهادی برای حل مشکلات کشور رای دهند.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه نه تنها از نظر داخلی بلکه در بعد بین‌المللی هم قدرت کشور را افزایش می‌دهد.

شهاب‌زاده با تاکید بر اینکه انتخاب یک رئیس‌جمهور انقلابی بسیار مهم است، افزود: این روزها مردم در مسیر انتخاب مهمی هستند تا مسیر پیشرفت کشور و نظام را ادامه دهند و قطعاً کشور نیاز به رئیس‌جمهوری دارد که راه شهید رئیسی را با قدرت تمام ادامه دهد.

الگوی مدیریتی شهید رئیسی تبیین شود

فرماندار آستارا ادامه داد:‌ مردم دوره‌های گذشته را تجربه کردند و به عقب برنمی‌گردند و در مجموع کشور به رئیس جمهوری با تفکرات شهید رئیسی نیاز دارد.

وی اظهار کرد: برخی کاندیداها دوران شعار برگشت به گذشته و تعامل با کشورهای غربی می دهند، همان خطری که می‌تواند موجب انحراف شود.

شهاب زاده تصریح کرد: مردم خواستار تداوم راه شهید رئیسی هستند و ما مردم و مسئولان باید بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام بدهیم.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha