• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403040603819
  • خبرنگار : 50463

انتظار دو ورزشکار المپیکی یزدی از رئیس جمهور آینده چیست؟

انتظار دو ورزشکار المپیکی یزدی از رئیس جمهور آینده چیست؟

ایسنا/یزد برخلاف اغلب تصورات، یزد از قهرمانان ورزشی سرشناسی در سطح ملی و جهانی برخوردار است ولی بعضاً اسم و رسم این قهرمانان تحت‌الشعاع نبود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب ورزشی این استان کمرنگ و محو شده است.

اهالی ورزش توقع دارند رئیس جمهور دغدغه‌ حل مشکلات و کمبودهای تمام ورزش‌ها و ورزشکاران را داشته باشد و امکانات مناسب در اختیارشان قرار بگیرد تا راه قهرمانی برایشان هموار باشد.

«محمد فتوحی» سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران یکی از دو ورزشکار یزدی است که مجور حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: مهم‌ترین مساله ایران قوی، همدلی مردم است و باید پای صندوق رای برویم. امیدوارم فردی اصلح را برای فردای بهتر و ایران قوی انتخاب کنیم.

وی در خصوص انتظارات ورزشکاران از رئیس جمهور آینده گفت: بر کسی پوشیده نیست که عمر حضور در سطح قهرمانی یک روزی به پایان می‌رسد و متاسفانه بعد از این قهرمانی‌ها ورزشکاران به فراموشی سپرده می‌شوند، از رئیس جمهور آینده می‌خواهم شغلی برای ورزشکاران مهیا کند تا پس از دوران قهرمانی ورزشکار امنیت شغلی داشته باشد.

فتوحی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده همانند شهید رئیسی باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد چراکه ورزش پرچم ایران را به اهتزاز در می آورد و باعث غرور آفرینی می شود.

سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: یکسری ورزش ها در آن پول زیادی وجود دارد مانند فوتبال، اما رئیس جمهور آینده باید به ورزش های دیگر نیز توجه و کمک کند تا ورزشکاران دغده مالی و تامین هزینه های زندگی خود را نداشته باشند.

همچنین «مبینا فلاح» که به تازگی به عنوان تنها دختری یزدی سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را برای اولین بار تاریخ ورزش استان یزد به ارمغان آورده است در این رابطه به ایسنا گفت: یک ورزشکار باید ذهنش آسوده باشد تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند، اما ورزشکاران با مشکلات بیمه و کمبودهای مالی و امکانات دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: ورزشکاران می‌توانند انگیزه‌ای برای انتخاب‌های درست باشند؛ زیرا آن‌ها پرچمداران سلامت و شادابی جامعه هستند.

فلاح ادامه داد: فراهم‌کردن بسترهای لازم مانند اردوها و مسابقات مناسب و ایجاد منابع مالی برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی می‌تواند مقدمات افتخارآفرینی ورزشکاران را فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha