• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040603773
  • خبرنگار : 50283

شرکت در انتخابات، نمود بارز مشارکت مردم در اداره امور کشور است

شرکت در انتخابات، نمود بارز مشارکت مردم در اداره امور کشور است

ایسنا/گیلان دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، گفت: شرکت در انتخابات، نمود بارز مشارکت در مدیریت امور کشور محسوب می‌شود.

حسام پورفلاح شیجانی امروز چهارشنبه ۶ تیرماه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: این مسئله در عرصه داخلی همچنین فضای منطقه‌ای و بین‌المللی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری باعث اقتدار ملی همچنین استقلال کشور خواهد شد، افزود: قطعاً با مشارکت حداکثری امنیت کشور در همه ابعاد بیشتر خواهد شد و اقتدار در عرصه منطقه‌ای و بین المللی را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

 پورفلاح با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از رسانه‌های مختلف و معاند به دنبال کاهش میزان مشارکت در عرصه انتخابات هستند، تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور حداکثری خود بار دیگر این توطئه دشمن را می‌توانند خنثی کنند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: شرکت در انتخابات نمود بارز همین مشارکت محسوب می‌شود.

پورفلاح با تاکید بر مشارکت حداکثری همه اقشار به ویژه دانشجویان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: در امور کشور هر چقدر احساس مسئولیت داشته و به آن توجه کنیم روند رو به رشد آن بیش از پیش می‌شود ضمن اینکه می‌توانیم با مشارکت خود در همه ابعاد؛ مشکلات را شناسایی و بررسی کرده و آنها را به گوش مسئولین برسانیم در غیر این صورت کشور با چالش روبه رو خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه هرچند طی سال‌های گذشته در برخی مسائل اشتباهاتی رخ داده و چالش‌ها و ضعف‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: مردم نباید این‌ها را به پای تمام افراد مدیریتی بنویسند بلکه قطعاً همانطور که می‌دانیم افراد خوبی هم در بدنه هستند که صادقانه و جهادی پای کار هستند و خدمت می‌کنند. در قبال آن ما نیز باید این روحیه خدمت را افزایش دهیم و تحقق این مسئله نیز با مشارکت در عرصه های مختلف از جمله انتخابات است.

پورفلاح تصریح کرد: برای این کار باید فرد اصلح را انتخاب کنیم زیرا فرد اصلح می‌تواند با بینش‌ و برنامه هایی که دارد در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات قدم بردارد.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های فرد اصلح می‌توان ساده زیستی، پاکدستی، داشتن روحیه جوانگرایی و تحولگرایی، همچنین تاکید بر اصول انقلاب، دارا بودن کارنامه موفق و سابقه مدیریتی را نام برد.

پورفلاح تاکید کرد: برای انتخاب فرد اصلح منابع مطالعاتی زیادی در دسترس است که می‌توان با یک جستجوی ساده حتی در اینترنت سوابق فرد مورد نظر را بررسی و مورد مطالعه قرار داد ضمن اینکه صدا و سیما نیز با برگزاری مناظرات گروهی همچنین فرصت‌های معرفی برنامه‌های هر فرد از کاندیداها این فرصت را در اختیار ما قرار داده است.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: اگر مشارکت در عرصه انتخابات پایین باشد و ما احساس تکلیف برای شرکت در انتخابات نداشته باشیم امنیت، استقلال و ثبات اقتصادی و اقدامات مثبتی که انجام شده نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: طی ۴ دهه بعد از انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوب و پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه های مختلف به ویژه در دولت شهید رئیسی انجام شده که نباید این‌ها را نادیده گرفت و امیدواریم هشتم تیر ماه سال جاری با مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، شاهد خلق حماسه ملی دیگری توسط مردم آگاه و همیشه در صحنه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha