• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040503264
  • خبرنگار : 50225

قالیباف:

قطعا می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم/ فشار تورم را همین امسال برمی‌داریم

قطعا می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم/ فشار تورم را همین امسال برمی‌داریم

ایسنا/خوزستان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر تحول و حل مشکلات می‌خواهیم باید هم مشارکت و هم انتخاب مورد توجه باشد به گونه‌ای که بتوانیم مسیر و ریل مجلس یازدهم و دولت سیزدهم را پیش ببریم و بر مشکلات کشور مسلط شویم و مشکلات را حل و فصل کنیم. 

محمدباقر قالیباف امشب (۵ تیرماه) در جمع مردم خوزستان در مصلای اهواز اظهار کرد: من خودم را متعلق به خوزستان می‌دانم. خوزستان دین خود را به اسلام و ایران ادا کرده است. این سرزمین نماد ملی و قهرمانی کشور ما است. خوزستان شهدای بزرگی مانند شهید علی هاشمی، بقایی، دقایقی و جهان‌آرا را تقدیم کرده است. این استان جایی است که همه ایران در آن شهید داده‌اند و همه به خوزستان علاقه‌مند هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تصمیم بزرگی در این جمعه پیش رو داریم. روز جمعه می‌خواهیم مهم‌ترین و عالی‌ترین مسئول اجرایی را انتخاب کنیم. اگر تحول و حل مشکلات را می‌خواهیم باید هم مشارکت و هم انتخاب مورد توجه باشد به گونه‌ای که بتوانیم مسیر و ریل مجلس یازدهم و دولت سیزدهم را پیش ببریم و بر مشکلات کشور مسلط شویم و  مشکلات را حل و فصل کنیم. 

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دیدیم در دهه ۹۰ مشکلات اقتصادی در کشور ایجاد کردند و با بی‌تدبیری (در دوران کرونا) روزانه ۷۲۰ نفر از دست می‌رفتند. در این شرایط کار را آغاز کردیم. مشیت الهی این گونه شد که حادثه اردیبهشت ماه امسال، کار را متوقف کرد و حالا مردم عزیز باید به گونه‌ای عمل کنند که در این مسیر پیش برویم.

قالیباف بیان کرد: نباید اجازه داده شود کسانی که تاریخ نشان می‌دهد که نه تنها مشکلی حل نکردند بلکه موجب ایجاد مشکلات، اختلافات و دوگانگی شدند، این کارها را تکرار کنند. آن‌ها نتوانستند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی بیان کرد: هر چند هر روز سفره مردم کاهش پیدا می‌کند اما تا امروز هرگز زندگی نکردم و تمام وقتم را برای کار گذاشتم. به طور قطع و یقین، می‌توانیم بر این مشکلات فائق بیاییم و فشار مربوط به تورم را همین امسال برداریم. 

قطعا می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم/ فشار تورم را همین امسال برمی‌داریم

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: ما با گوشت، پوست و استخوان‌مان مشکلات این شهر را می‌فهیم. هر کجا بودم نسبت به این استان دین داشتم.

وی بیان کرد: به شما مردم خوزستان قول شرف می‌دهم این حقی که این استان به اسلام و انقلاب ادا کرد را در دولت چهاردهم، ادا کنیم.

قالیباف گفت: خوزستان متعلق به یکایک مردم خوزستان است و همه مردم ایران در این سرزمین خون داده‌اند. ما وقتی از ساختن و پیشرفت ایران حرف می‌زنیم زمانی این موضوع اتفاق می‌افتد که خوزستان شاداب، سربلند و به دور از مشکلات باشد. مطمئن باشید در این مسیر پیش خواهیم رفت.

وی افزود: با مشکلات این استان در بخش‌های اشتغال، آب، کشاورزی، محیط زیست، مناطق آزاد، مبادلات مرزی و مناطق محروم آشنا هستم. مطمئن باشید برای حل این مشکلات اقدام خواهم کرد. مشکلات و زخم‌های کهنه خوزستان را به ویژه در حوزه کشاورزی و تامین آب کشاورزی برای انواع کشت متحول خواهیم کرد. 

قالیباف با اشاره به اولویت‌های دولت آینده ادامه داد: حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان به ویژه اهواز نیز در دولت چهاردهم دولت همت و پیشرفت با سرعت پیش می‌رود. پروژه‌های نیمه تمام نیز تکمیل خواهد شد. گرمای هوا و هزینه ‌ای برق را می‌دانم و پیگیر حل مشکلات خوزستان هستم.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نوع مدییرت در خوزستان برای ما بسیار مهم است و اگر توفیق خدمت را پیدا کنم و رئیس جمهور شوم به طور مستقیم و به صورت ویژه حل مشکلات خوزستان را پیگیری می‌کنم. 

وی افزود: نباید در خوزستانی با این ظرفیت‌های خدادای و درآمدها، محرومیت وجود داشته باشد. سفری به خوزستان داشتم و دیدم بیش از یک هزار و ۲۰۰ روستای این استان که مهد آب است تشنه هستند، نمی‌دانستم این خجالت را باید کجا ببرم. به سهم خودم تلاش کردم این مسائل حل شود.

قالیباف گفت: امیدواریم با کمک مردم، جوانان غیور،‌ نمایندگان مردم و عشایر خوزستان، مشکلات این استان را حل کنیم.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha