• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040503042
  • خبرنگار : 50649

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف:

حکمرانی بر مبنای اخلاقی اسلامی ویژگی فرد اصلح در انتخابات است

حکمرانی بر مبنای اخلاقی اسلامی ویژگی فرد اصلح در انتخابات است

ایسنا/فارس رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی پیروی از رهبری، خداباوری، مجاهدت و شناخت دشمن از ویژگی‌های فرد اصلح است.

علی نیکزاد امروز، ۵ تیرماه در جمع هواداران این نامزد انتخابی در تالار حافظ شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شهید آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور گفت: رئیس جمهور آینده باید حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی داشته باشد، پیرو رهبری، خداباور، مجاهد و مراقب باشد و دشمن را بشناسد.

وی با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی ویژگی دولت شهید جمهور بود، افزود: باید فردی را انتخاب کنیم که علاوه بر کشورهای دنیا، قوه مجریه، قضاییه و مقننه را بشناسد. نیروی نظامی را درک کرده باشد و برای حل مشکلات مردم با عدالت و عقلانیت قدم بردارد

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، افزود: بیش از یک دهه است که رهبر معظم انقلاب از مشکلات معیشت، مسکن و ازدواج، دیوان‌سالاری دینی و اداری، ارزش پول ملی، ناترازی انرژی، مشکلات سیستم بانکی، حقوق و ساماندهی کارکنان، معضلات سیاست خارجی و داخلی صحبت می‌کند. ایشان معتقد هستند باید راه دولت سیزدهم ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: تمام نامزدهای انقلابی مورد تأیید هستند، اما بحث ما اولویت و اصلح بودن است. من کسی را می‌شناسم که خودش در جنگ بود و برادرش را در این راه از دست داد، فرمانده لشکر بود و در نیروی هوایی سپاه انقلاب اسلامی خدمت کرد.

نیکزاد خطاب به مردم باغیرت فارس گفت: ما در بحث موشکی و وعده صادق و ضربه زدن به رژیم بی‌هویت اسرائیل را مدیون شهید تهرانی مقدم و قالیباف هستیم. قالیباف بود که قرارگاه خاتم‌الانبیا را راه اندازی کرد و فرمانده نیروی انتظامی را به دست گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف ادامه داد: نامزد انتخابی ما در شهرداری کارنامه درخشانی دارد و و کارهای بزرگی در بحث تبیین و نظارت انجام داده است.

وی افزود: ما به دنبال مردی هستیم که سیاست داخلی و خارجی، عمران روستا و عمران شهری را بشناسد. معضل تورم و کاهش ارزش پول ملی که بر اقتصاد خانوار اثر گذار است را حل کند. بحث یارانه، ناترازی‌های انرژی، مشکلات سیستم بانکی، ناترازی‌ها و کمبود بودجه و تورم را بداند ناترازی صادرات و واردات را بشناسد و برای حل مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان قدم بردارد و توجه ویژه به مباحث فرهنگی داشته باشد و تمام این‌ها ویژگی‌های شاخص محمدباقر قالیباف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha