• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040503017
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

۸ تیر روز حماسه مردم ایران است

۸ تیر روز حماسه مردم ایران است

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۸ تیر روز حماسه مردم ایران است

سردار نعمت‌الله باقری در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بروجرد ضمن تبریک عید بزرگ مسلمین و شیعیان جهان اظهار کرد: از دستاوردهای بزرگ شهید رئیسی عملیات وعده صادق بود که دشمنان انقلاب اسلامی و رژیم اشغالگر قدس را به خاک ذلت نشاند. درحادثه شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان دست دشمن از آستین پیاده‌ نظام آن‌ها بیرون آمد تا بتوانند از این حادثه دستاوردی داشته باشند.

وی شرکت ملت ایران در انتخابات را یک حماسه بزرگ خواند و افزود: در طول ۴۵سال عمر انقلاب اسلامی شاهد حضور پر رنگ و حماسه ساز مردم عزیز ایران در انتخابات بوده‌ایم اما حوادث ۴۵سال اخیر دو وجه دارد که یک وجه آن ملت ایران،انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و وجه دیگر آن دشمنان ایران هستند.

فرمانده سپاه لرستان ضمن اشاره به حوادث و فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: در حوادث و فتنه‌های دشمنان این مردم بودند که همیشه با حضور پر رنگ خودشان درصحنه‌ نبرد حق علیه باطل به حفظ و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند و مقابل تحریم های ۴۵ساله محکم و استوار ایستادند.

سردار باقری در ادامه افزود: اگر هرکدام از حوادث و فتنه‌ها برای یکی از کشورهای هرچند قدرتمند اتفاق می‌افتاد امروز نشانی از آن کشور وجود نداشت و امروز شاهد پیروزی مردم ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: دشمن کارش دشمنی کردن است و همیشه ثابت کرده تا نظام جمهوری اسلامی هست از هیچ تلاشی برای جلوگیری از موفقیت‌های انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد.

باقری افزود: در حادثه شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان دست دشمن از آستین پیاده‌نظام آنها بیرون امد تا بتوانند از این حادثه دستاوردی داشته باشند.

سردار باقری در ادامه با بیان اینکه دشمن دو تاکتیک مهم از جمله از بین بردن وحدت مردم ایران و دوم انشقاق بین مسئولین نظام را در حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهانشان دنبال می‌کرد، گفت: مردم ما از حوادث سخت‌تری عبور کرده‌اند و همیشه در حوادثی که یک طرف آن ملت ایران و طرف دیگر دشمنان این کشور بوده‌اند وحدت و انسجام بین مردم برای از بین بردن اهداف دشمنان کشور عزیزمان بیشتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای انشقاق بین مسئولین نظام، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از چنان قانون قوی برخوردار است که پایه‌های این نظام با هیچ حادثه‌ای متزلزل نخواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فراموش کرده‌اند که سکان نظام جمهوری اسلامی بدست ولایت فقیه عالم و بصیری است که دائم درحال رصد جهان اسلام است.

سردار باقری با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در کشور افزود: رهبر انقلاب با حفظ انسجام و وحدت مردم و جلوگیری از انشقاق بین مسئولین تمامی نقشه‌های دشمنان را از بین میبرند.

سردار باقری بیان کرد: در انتخابات دو دیدگاه وجود دارد که دیدگاه اول انقلابی و جهادی است که اصل مهم آن ولایتمداری و پیرو رهبری بودن است و دیدگاه دیگر غربگدایانه است.

فرمانده سپاه استان با اشاره به گفتمان جهادی و انقلابی دولت سیزدهم افزود: روحیه جهادی، ایثار و شهادت پیشرفت‌های نظام را سرعت می‌بخشد و به استمرار نظام اسلامی قوت می‌دهد.

سردار باقری با بیان تلاش‌های دولت سیزدهم در طول خدمت کوتاه خود در زمینه صعنت، عنوان کرد: دولت شهید رئیسی ۸هزار صنعت در کشور را که بدلیل عدم اجرای برجام راکد شده بودند را به چرخه صنعت بازگرداند و در شهرستان بروجرد ۱۰۰ صنعت راکد و نیمه راکد به چرخه تولید و اشتغال خود بازگشتند.

وی در ادامه افزود: دولت سیزدهم ثابت کرد با گفتمان جهادی و انقلابی می‌شود بدون برجام فروش روزانه ۳۰۰هزار بشکه نفت را به ۲میلیون بشکه افزایش داد.

‌سردار باقری ضمن اشاره به حمایت رئیس جمهور شهید در سازمان ملل گفت: گفتمان جهادی و انقلابی اقتدار محور مقاومت را حفظ می‌کند و حمایت از مظلومین و محرومین را در برنامه خود قرار می‌دهد .

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه گفتمان جهادی و انقلابی خدمت به مردم را اولویت خود می‌داند، افزود: شهید رئیسی در طول دوسال خدمت صادقانه و جهادی خود ۶میلیون نفر را تحت بیمه رایگان قرار داد

وی بیان کرد: گفتمان انقلابی و جهادی تنها به ارتباط با ۳ کشور اروپایی خلاصه نمی‌شود بلکه ۲۰۰کشور جهان را در برمی‌گیرد و عزت سیاسی انقلاب اسلامی را در جهان حفظ می‌کند.

‌سردار باقری از شهید امیرعبدالهیان به عنوان قهرمان سیاسی یاد نمود و عنوان کرد: این شهید بزرگوار ۵کشتی فراورده‌های نفتی را در مقابل آمریکا به آمریکای لاتین ارسال نمود و ثابت کرد غربی‌ها هیچ غلطی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: از شاخصه‌های عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی ما بود و این ثمره گفتمان انقلابی و جهادی است.

‌سردار باقری با بیان اینکه نگاه غربگدایانه موجب تضعیف محور مقاومت می‌شود، افزود: در دیدگاه غربگدایانه تنها هدف اطاعت از غرب و از بین بردن استمرار نظام اسلامی‌ است.

وی افزود: در دیدگاه غربگدایانه مظلومین و محرومین جهان نادیده گرفته شده و تنها ذلت سیاسی کشورمان را پیش میگیرد و این دیدگاه بلندگوی کسانی است که در زیر چتر آن قرار گرفته‌اند.

‌سردار باقری بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن حماسه انتخابات ما باید در امتداد حماسه بدرقه شهدای خدمت باشد و انتخابات ما ادامه راه شهید رئیسی است.

فرمانده سپاه لرستان گفت: دولت انقلابی و جهادی شهید رئیسی اتوبانی که به سمت غرب باز شده بود را قطع نمود و اقداماتی‌ که در دولت سیزدهم صورت گرفت ثابت کرد بدون توجه به غرب نیز می‌توان بخش عظمی از مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در خصوص انتخاب اصلح تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

‌سردار باقری در خصوص تاکتیک‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: امروز دشمن ما می‌داند که افزایش مشارکت در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد پس تمام توان خود را به جهت اینکه راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری اتفاق نیوفتد بکار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه لرستان خاطرنشان کرد: انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می‌دهد و دشمن از هیچ تلاشی برای برهم زدن این اتحاد و انسجام دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha