• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403040502998
  • خبرنگار : 71505

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد

فعالیت بیش از ۳۰۰۰ نفر و ۳۳۴ دستگاه انواع ماشین آلات در جشن عید غدیر

فعالیت بیش از ۳۰۰۰ نفر و ۳۳۴ دستگاه انواع ماشین آلات در جشن عید غدیر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فعالیت ۳۹۳۰ نفر و ۳۳۴ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین برای برگزاری جشن عید غدیر خبر داد.

رضا محمدی در گفت و گو با ایسنا در تشریح اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در جشن ۱۰ کیلومتری غدیرگفت: در نخستین گام مناطق ۲۲گانه با تجهیزات از شب گذشته آماده سازی مسیر جشن عید غدیر را با فعالیت ۰۰ نفر نیرو آغاز کردند. شیوه‌نامه‌ای برای آماده سازی مسیر و برگزاری هرچه بهتر این جشن بزرگ تدوین و دستورالعمل نظافت و پاکسازی معبر جشن به صورت پهنه ای تقسیم بندی شده و هر پهنه به یک منطقه شهرداری تهران سپرده شده است.

وی افزود: در مسیر و هنگام برگزاری جشن عید غدیر ۱۱۵ آموزشگر پسماند حضور پیدا می کنند و در حوزه معرفی نرم افزار «نوماند» اطلاعات لازم را به شهروندان منتقل می کنند همچنین در طول مسیر ۵ غرفه بازیافت مستقر شده است که آن‌ها نیز آماده انتقال اطلاعات و خدمات به شهروندان در طول مسیر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: قبل از برگزاری مراسم و تا بعد از پایان آن ۳۰ کامیونت حمل پسماند، ۱۵ خودرو غلتان و ۴ جاروی بزرگراهی خدمات لازم را ارائه می کنند علاوه بر این ۴ تانکر ۲۵هزار لیتری، ۳۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری نیز از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مسیر مستقر خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر تلاش خواهیم کرد پاکسازی را هنگام برگزاری مراسم انجام دهیم، افزود: قصد داریم پس از پایان مراسم تنها لکه گیری نظافتی در مسیر انجام شود و شهر را به حالت عادی تحویل شهروندان دهیم. برای تحقق این کار ۳۳۴ دستگاه انواع ماشین الات سبک و سنگین به همراه ۳۹۳۰ نفر فعالیت خواهند کرد.

محمدی در پایان گفت: علاوه بر تجهیزاتی که برای مراسم در نظر گرفته شده است ۵۱ دستگاه خودرو حمل پسماند در طول مسیر نظافت و پاکسازی قبل، حین و بعد مراسم را به عهده دارند و ۱۵۸ دستگاه طرح نوماند نیز در سرتاسر طول مسیر مستقر خواهد شد همچنین علاوه بر به کارگیری ۱۵۶۵ پاکبان که به صورت شیفت بندی فعالیت می کنند ۷۸۵ مخزن ۱۲۰ لیتری نیز برای جمع آوری پسماند برگزاری این جشن بزرگ به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha