• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1403040502979
  • منبع : جمعیت هلال احمر

پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۴۵ تیم عملیاتی هلال احمر در زنجان مراسم ‌رهروان غدیر را پوشش امدادی و بشردوستانه می دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، حکمت‌الله‌ هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان، گفت: ۴۵ تیم با بیش از ۱۷۵ نیروی عملیاتی هلال‌احمر روز سه‌شنبه‌ از مسیر چهار راه امیر کبیر زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) مستقر و شرکت‌کنندگان در مراسم رهروان غدیر را تحت پوشش خدمات امدادی و بشردوستانه، غربالگری سلامت و آموزش قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های عملیاتی همراه با ۹ دستگاه آمبولانس، موتورلانس، موتور تریل و خودروهای کمک دار برای ارائه خدمات امدادی به مشتاقان حضرت علی علیه السلام مستقر می‌شوند.

هاشمی اظهار داشت: از این تعداد تیم‌های عملیاتی، ۲ تیم توانا با بیش از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط ۱۵ تیم ۳۰ نفره از اعضای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌هایی متشکل از اعضای جوانان دختر و پسر نیز ارائه خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تست قند و فشار خون توسط پنج تیم متشکل از ۲۰ نفر از اعضای داوطلبان انجام خواهد شد.

هاشمی افزود: با همکاری پنج مربی ارائه آموزش‌های رایگان از دیگر خدمات هلال احمر در مسیر مراسم رهروان غدیر خواهد بود.

وی یادآوری کرد: ارائه خدمات هلال احمر در مراسم رهروان غدیر زنجان از ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر امروز، تا پایان مراسم خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha