• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040402812
  • خبرنگار : 50646

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی عنوان کرد

آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای همکاری با بنیاد نخبگان

آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای همکاری با بنیاد نخبگان

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود بین سازمان جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان می‌توانیم برای توسعه استان و کشور گام برداریم.

هادی مدبری امروز چهارم تیر ماه در نشست با رئیس بنیاد ملی نخبگان گیلان، با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی یک فرصت و ظرفیت بزرگ براز استان است، اظهار کرد: پژوهشکده محیط زیست، در پنج گروه پژوهشی این پژوهشکده با ۴۵ متخصص مشغول به فعالیت بوده و چهار گروه پژوهشی از وزارت علوم مجوز اخذ کرده است.

آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای همکاری با بنیاد نخبگان

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی برگزاری جلسات با نخبگان را دارد، افزود: اساتید دانشگاه‌های استان، اساتید آموزشی بسیار خوبی هستند اما معدود استادی داریم که علاوه بر استاد آموزشی خوب، استاد پژوهشی و کنشگر در مباحث دانش بنیان، کنشگر درآمدزایی، توجه به صنعت باشد و یا جای خودشان را در محیط انسانی و اداری پیدا کنند، اکثر نخبگان ما به دلیل شرایط بد ادارای دل‌زده می‌شوند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه وقتی نخبگان در بیان نظرات و مشکلات سکوت می‌کنند بازنده هستیم، گفت: می‌توانیم امکانات را به صورت کلی در اختیار نخبگان قرار دهیم؛ هم اکنون بهترین تیم سازمان جهاد دانشگاهی برای همکاری با نخبگان در نظر گرفته شده است.

آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برای همکاری با بنیاد نخبگان

مدبری درباره توانمندسازی نخبگان، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در زمینه آموزش‌های کوتاه مدت، تخصصی، مهارت محور و اشتغال آفرین در بین مراکز آموزشی موفق است و می‌توانیم در زمینه توانمندسازی نخبگان نیز اقدامات لازم را اتخاذ کنیم.

وی با اعلام آمادگی سازمان جهاد دانشگاهی برای همکاری با نخبگان درراستای تولید محتوا و دانشگاه، تصریح کرد: این سازمان می‌تواند در زمینه پزشکی نخبگان را با مرکز رویان و در زمینه علوم دامی با پژوهشکده ابن سینا مرتبط کند و این آمادگی برای ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی با توجه به نیاز بنیاد نخبگان وجود دارد.

مدبری با بیان اینکه باید مطالعات و پژوهش‌ها برای حل مشکلات استان اثرگذار باشد، گفت: یکی از گروه‌های پژوهشی در پژوهشکده محیط زیست، گروه مهندسی محیط زیست بود که در زمینه تصفیه آب و فاضلاب کار می‌کنند.

 وی با بیان اینکه دیدگاه دولت در کشور تنها مطالعات نیست بلکه طراحی و اجرا نیز مورد تاکید است، افزود: نخبگان در زمینه مدیریت پسماند و در بحث احداث زباله سوز و هاضم‌ها می‌توانند ورود کنند و این سازمان آماده همکاری با نخبگان در زمینه‌های مختلف است.

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه همکاری متقابل بنیاد نخبگان و سازمان جهاد دانشگاهی می‌تواند گام موثری را در پیشرفت استان و حتی کشور بردارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بین دو تیم بنیاد نخبگان و سازمان جهاد دانشگاهی گیلان اکنون بهترین زمان برای شکوفایی نخبگان در استان است.

مدبری با بیان اینکه این سازمان می‌تواند در ارائه ایده به نخبگان کمک کند، افزود: آماده پذیرش ایده نخبگان هستیم و این ظرفیت برای کمک به نخبگان برای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha