• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040402798
  • خبرنگار : 50040

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز وارداتی در گیلان از امروز

توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز وارداتی در گیلان از امروز

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و استان واردات ۳۰ تن گوشت قرمز را از کشور برزیل انجام دادیم که از امروز توزیع می‌شود.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، از آغاز توزیع گوشت قرمز وارداتی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات استاندار گیلان مبنی بر تنظیم بازار محصولات کشاورزی، ماموریت تامین کالاهای اساسی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه به دنبال فراوانی کالاهای اساسی و ارزان سازی قیمت‌ها هستیم، افزود: تامین گوشت قرمز به دلیل مشکلات حوزه تولید با چالش مواجه شد و لذا در راستای سیاست دولت در کوتاه مدت، واردات گوشت قرمز را از کشورهای تولیدکننده در قالب دیپلماسی غذایی دنبال کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به گردشگرپذیری استان و وجود جمعیت شناور در تعطیلات و روزهای پایانی هفته، خاطرنشان کرد: باید نسبت به تنظیم بازار اهتمام داشته باشیم و مراقب قیمت اقلام به ویژه گوشت قرمز باشیم تا هم استانی‌ها دچار مشکل نشوند.

محمدی یکی از برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان را واردات گوشت قرمز دانست و تاکید کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و استان واردات ۳۰ تن گوشت قرمز را از کشور برزیل انجام دادیم که هم اکنون در حال بسته بندی توسط شرکت گوشتین خزر است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول از امروز پنج تن را وارد بازار خواهیم کرد، ادامه داد: گوشت قرمز وارداتی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و با هدف مناسب‌سازی قیمت توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع مرحله دوم در سطح شهرستان ها خبر داد و عنوان کرد: گوشت قرمز وارداتی از طریق مباشر با قیمت ۲۶۵ هزار تومان خریداری شده که با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۱۴:۴۶

هرجا میریم میگن نداریم...چرا شفاف نمیگین کدوم فروشگاه‌ها دارن توزیع میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۵ ۱۸:۳۲

من رفتم فروشگاههای دیلی دارن