• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040402788
  • خبرنگار : 50182

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف:

باید کسی را انتخاب کنیم که زحمات «شهید رییسی» را به باد ندهد

باید کسی را انتخاب کنیم که زحمات «شهید رییسی» را به باد ندهد

ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه کشور در آستانه یک انتخابات حساس قرار گرفته، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که زحمات شهید رییسی را به باد ندهد و از طرفی بتواند کشور را از مشکلات اقتصادی و معیشتی عبور دهد.

 علی نیکزاد در همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف که عصر امروز( ۴ تیر) در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد با تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: ما هنوز عزادار رییس جمهور عزیزمان هستیم و در این شرایط در آستانه یک انتخابات حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم.

وی افزود: این انتخابات بر سرنوشت تک تک ما اثرگذار است و باید بتوانیم با انتخابی شایسته، دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب و خدمات شهید رییسی را حفط کرده و بر آنها اضافه کنیم.

نیکزاد با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی، گفت: هر کس که می‌گوید انقلاب دستاوردی نداشته دروغگویی بیش نیست، چرا که ما در تمام حوزه‌ها عملا عقب افتاده از جهان بودیم و حتی در اوایل انقلاب سیم خاردار هم نداشتیم، اما امروز موشک نقطه‌زن داریم که از حریم کشور کیلومترها آنطرف‌تر دفاع می‌کند.

وی افزود: اگر روزی می‌گفتند ایران، اسراییل را هدف قرار می‌دهد قطعا هیچ کس باور نمی‌کرد، اما امروز می‌بینیم در عملیات «وعده صادق» با موشک‌های نقطه زن اسراییل را هدف قرار می‌دهد و کسی جرات پاسخگویی ندارد.

نیکزاد گفت: اگر این دستاوردها نبود ما هرگز نمی‌توانستیم ایرانی امن و مستقل داشته باشیم، چرا که امروز دشمنان ما از جمله اسراییل و آمریکا حقیقت خود را عیان کرده‌اند و حالا تمام جهان می‌بینند که اینها به زن و بچه هم رحم نمی‌کنند و حتی بیمارستان‌ها را هم وحشیانه هدف حملات خود قرار می‌دهند و قطعا اگر دستاوردهای انقلاب نبود ما هم امنیت نداشتیم.

وی افزود: در شرایط حساس امروز منطقه و جهان باید با یک انتخاب آگاهانه رییس جمهوری انتخاب کنیم که این دستاوردها را حفظ کرده و بر اقتدار و قدرت ایران در منطقه و جهان بیفزاید و از طرفی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

نکیزاد با اشاره به خدمات دولت شهید رییسی گفت: دولت ایشان خداباور و مردم محور بود و انصافا و حقیقتا برای مردم شبانه روز تلاش کردند.

وی به تلاش هزار روزه دولت شهید رییسی اشاره و تصریح کرد: ایشان طی این مدت شبانه روز تلاش کردند، اما شاهدیم که برخی به ایشان افترا زدند و این همه زحمت و خدمت را نادیده گرفتند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای ادامه راه شهید رییسی،  گفت: حقیقتا راه این شهید مظلوم و خدمتگزار مردم باید ادامه یابد، اما برخی مشکلاتی هم که وجود دارد باید مرتفع شود و در آنصورت روند پیشرفت کشور شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: کسی باید رییس جمهور شود که هم از سلامت فکری و اخلاقی برخوردار باشد و هم بتواند از سد مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... عبور کند.

نیکزاد گفت: ما رییس جمهوری می خواهیم که هم دنیا را بشناسد هم فریب شیاطین را نخورد. ما رییس جمهوری می خواهیم که به خدا توکل و تکیه کرده و از کدخداهای پوشالی نترسد. رییس جمهوری می خواهیم که بورس و اقتصاد را بشناسد و معیشت مردم را بهبود بخشد. رییس جمهوری می‌خواهیم که با تحریم ها مقابله کند و بتواند نفت و گاز بفروشد.

وی با تاکید بر هوشیاری جبهه انقلاب گفت: اگر غفلت کنیم باز به عقب برگشته و رییس جمهوری روی کار می‌آید که خون به دل رهبری و مردم می کند و همه باید هوشیار باشیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف عنوان کرد: کسی باید روی کار بیاید که زحمات شبانه روزی شهید رییسی را به باد ندهد و بتواند ایران را به قله های ترقی و پیشرفت نزدیک کند و معتقدیم دکتر قالیباف این توانایی را دارد.

نیکزاد از قالیباف به عنوان یک مدیر انقلابی و کارآمد و توانمند یاد کرد و افزود: ایشان ده ها سال است که در عرصه های مختلف خدمت می کند و در هر حوزه و در هر عرصه ای که وارد شده توانسته منشا خدمات بسیار و اثرگذار باشد.

وی به فعالیت قالیباف در قرارگاه خاتم (ص)، فراجا، شهرداری تهران و مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: کارنامه دکتر قالیباف شفاف و روشن است و تحولاتی که در هریک از این حوزه ها ایجاد کرده خود گویای توانمندی ایشان است، بطور مثال ایشان درفراجا پلیس ۱۱۰ را راه اندازی کرد و معتقد بود به جای اینکه مردم سراغ پلیس بروند، پلیس باید با گرفتن یک شماره، در خدمت مردم حاضر شده و به داد آنها برسد.

وی به خدمات قالیباف در شهرداری تهران هم اشاره و تصریح کرد: حقیقتا ایشان تهران را متحول کردند و کارهای ماندگار ایشان در گوشه گوشه تهران بزرگ خودنمایی می کند.

نیکزاد در بخش پایانی صحبت‌های خود به تاریخ پرافتخار کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در طول تاریخ هربار که خطری ایران را تهدید کرده، مردم غیرتمند کرمانشاه از مرزهای ایران دفاع کردند و حقیقتا مردم این دیار حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: مردم سرفراز این استان تا آخرین لحظه جنگ تحمیلی پای کار بوده و آخرین عملیات دشمن در تنگه مرصاد را از فروغ جاویدان به یک ننگ ابدی در دل تاریخ برای دشمن تبدیل کردند و بعد از دفاع مقدس، باتقدیم شهدای مدافع حرم نشان دادند که لحظه ای از مسیر دفاع از کشور و ارزش های انقلاب برنگشته اند.

وی افزود: این انتظار هست که روز هشتم تیرماه بار دیگر مردم کرمانشاه در پای صندوق های رای حماسه آفرینی کرده و با انتخاب رییس جمهوری توانمند و کارآمد به دفتر افتخارات این سرزمین و این استان اضافه کنند.

خدمات ماندگار قالیباف معرف توانمندی و کارآمدی اوست

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم که در حمایت از قالیباف در این گردهمایی شرکت کرده بود، با اشاره به فعالیت های شبانه روزی و توانمندی او گفت: دکتر قالیباف از ساعت چهار صبح کار خود را آغاز می‌کند، نه مثل برخی که ساعت ۱۰ صبح تازه لباس می پوشند تا راهی دفتر کار شود.

وی افزود: اگر بخواهیم به دهه گذشته برنگردیم باید هوشیارانه انتخاب کنیم و الان که کشور در شرایط تحریم و سختی قرار گرفته و با فشارهای خارجی و برخی ناکارآمدی های داخلی مواجه هستیم، باید هوشیارتر از هر زمانی انتخاب کنیم.

رشیدی به خدمات ۴۵ ساله دکتر قالیباف اشاره و تصریح کرد: ایشان طی دهه‌های گذشته در عرصه‌های مختلف منشا خدمات بسیاری برای کشور بود و رهبر انقلاب هم مکرر از خدمات ایشان تقدیر داشته‌اند.

وی به پروژه های ماندگار و خدمات بسیار قالیباف در شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: طی این هفت سال که ایشان از شهرداری بیرون آمده اند کارهایی که صورت گرفته را با دوران ایشان مقایسه کنید متوجه می‌شوید که چه تحولاتی در آن دوران صورت گرفت و چه خدماتی در سالهایی که ایشان شهردار بودند، ارائه شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فعال و پرکار بودن، آگاه بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب را از جمله ویژگی های یک رییس جمهور عنوان کردند و سوابق دکتر قالیباف نشان می‌دهد که ایشان حقیقتا از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار است.

رشیدی با بیان اینکه در دولت شهید رییسی عزم و اراده کار کردن در اوج قرار داشت، گفت: برخی نواقص هم وجود داشت که باید با یک انتخاب درست و انتخاب یک رییس جمهور توانمند این نواقص را برطرف کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد دکتر قالیباف ستاد غنیمت گرفتن نیست، گفت: اینجا ستاد خدمت است و حضور در این ستاد حقی برای کسی ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha