• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040402737
  • خبرنگار : 50046

یک فعال فرهنگی و اجتماعی:

زنان در خراسان شمالی محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح‌اند

زنان در خراسان شمالی محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح‌اند

ایسنا/خراسان شمالی یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی جامعه اهل سنت خراسان شمالی گفت: زنان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند.

افسانه حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه نقش زنان در همه عرصه‌ها بخصوص انتخابات بی‌بدیل است، اظهار کرد: زنان خراسان شمالی با میدان‌داری خود در چهاردهمین دوره انتخابات حماسه می‌آفرینند. زنان یکی از گروه‌های جامعه‌اند که می‌توانند با حضورشان، نقش موثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: هدف دشمن، خانواده و جایگاه زنان است و می‌خواهد این نقش بسیار مهم را در جامعه ما متزلزل کند و زنان را به‌سوی فعالیت‌های اقتصادی و ابزارسازی سوق دهد. این در حالی است که زنان در جمهوری اسلامی ایران با حفظ جایگاه خود در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

حمیدی تاکید کرد: امروز زنان می‌دانند که مشارکت در همه امور، یکی از مولفه‌های توسعه‌یافتگی است و یکی از اموری که می‌توانند در آن مشارکت کنند، انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم و وظیفه زنان سنگین‌تر از بقیه افراد جامعه است، بیان کرد: زن خانواده باید نامزد اصلح را شناسایی و آن را برای اعضا و فرزندان خانواده تشریح کند تا نماینده‌ای مدیر، مدبر، متخصص و ... روانه مجلس شود که در این صورت زمینه توسعه‌یافتگی و پیشرفت کشور فراهم خواهد شد.

حمیدی با اشاره به انتظارهای زنان اهل سنت از رئیس جمهور آینده، گفت: یکی از انتظارهای زنان اهل سنت، ایجاد فرصت‌های برابر و براساس شایسته‌سالاری است. به‌عنوان مثال، اشتغال یکی از مشکلاتی است که زنان و دختران اهل سنت با آن مواجه‌اند و درخواست داریم تا این مشکل حل شود.

وی اضافه کرد: زنان اهل سنت خراسان شمالی جزو اقشاری هستند که فعالیت‌های مشاغل خانگی زیادی دارند و درخواست حمایت از زنان کارآفرین برای ادامه مشاغل و بازارهای بهتر را از رئیس جمهور آینده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha