• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040402572
  • خبرنگار : 50163

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف:

زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب ظلم به خون شهداست

زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب ظلم به خون شهداست

ایسنا/زنجان رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف معتقد است: اگر کسی دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد و سیاه‌نمایی کند، ظلم در حق شهدا کرده است.

علی نیکزاد امروز (چهارم تیر ماه) در اجتماع هوادارن محمدباقر قالیباف در مسجدجامع زنجان با بیان اینکه آنها که نمی‌دانند، بدانند که زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بوده و نماد غیرت دینی است، اظهار کرد: غواصان مظلوم اما مقتدر زنجانی، شرافت و آزادگی را معنا کردند و ما امروز به آنها افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما به وجود شهیدانی مانند شهید مجید شهریاری که هم استاد فیزیک و هم استاد اخلاق بود و به وجودعلما و مراجع زنجانی افتخار می‌کنیم، گفت: زنجان مهد مردان با غیرت و دلیر است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف ادامه داد: در زمانی که کسی جرأت گفتن کلمه‌ای به آمریکا و شوروی را نداشت، امام راحل حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی را شکل داد و اعلام کرد که از نظام سیاسی تا تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد. 

وی با تاکید بر اینکه در دنیا بدون نظر جمهوری اسلامی ایران، معادلات بی‌ثمر است، بیان کرد: امروز با اعتقاد به ارزش‌های الهی، انسانی و با حفظ تمامیت ارضی، اقتدار و عزت به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت در حرکت هستیم.

نیکزاد با توضیح اینکه با وجود همه مشکلاتی که داریم، در آستانه یک انتخاب مهم هستیم، اظهار کرد: در این برهه حساس باید رئیس‌ جمهوری انتخاب کنیم که امتحانش را پس داده باشد و راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد.

او با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و حل مشکلات در حوزه‌های مختلف دو ویژگی حکمرانی شهید رئیسی بود، گفت: نیاز به رئیس‌ جمهوری داریم که مشکلات اقتصادی و فرهنگی، عمران شهری و روستایی، مسئله اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان را حل و در راستای خلق ثروت و رونق تولید، افزایش سرانه درآمد استان‌ها، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم، اصلاح نظام بانکی و رفع ناترازی بانک‌ها کار کند.

وی با اشاره به اتلاف انرژی در کشور، اظهار کرد: ۸۰ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می‌کنند که مصرف این افراد باید رایگان باشد و بقیه مردم نیز به میزان مصرف‌شان باید هزینه انرژی را پرداخت کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف با تاکید بر اینکه رشد تورم نباید کمر مردم را بشکند، توضیح داد: ساماندهی کارکنان، صندوق بازنشستگان، افزایش سرانه درآمد استان‌ها و عمل به وعده‌ها، انتظارها از رئیس‌ جمهور آینده است.

نیکزاد با تاکید بر ضرورت عمل به وعده‌هایی که داده می‌شود، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مد نظر شهید رئیسی بود، عمل به وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی بود و نباید باور مردم نسبت به این دولت و شهید بزرگوار از بین برود.

وی با بیان اینکه این قبیل موضوعات مد نظر جبهه پیشرفت و انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: اگر حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی نباشد، هیچ‌کدام از مسائل بیان‌شده به نتیجه نمی‌رسد.

نیکزاد با توضیح اینکه خدمت به مردم، ولایتمداری، مردم‌داری و ساده‌زیستی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: رئیس‌ جمهور باید سلامت فکری و اخلاقی داشته باشد و ما دنبال پاکی، درستی و راستی هستیم و باید کسی را انتخاب کنیم که مصداق این ویژگی‌ها باشد.

او گفت: جبهه انقلاب در یک وضعیت خاص قرار گرفته است، تعدادی از کاندیداها از طریق شورای نگهبان برای تصدی قوه مجریه انتخاب شده‌اند و از بین آنها باید کسی را انتخاب کنیم که برای همه امور و حوزه‌ها برنامه داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه در این شرایط در جبهه انقلاب باید به یک نفر برسیم که بتواند با اخلاص و بر مبنای اخلاق اسلامی، حکمرانی اسلامی را در کنار شناخت از مسائل دنیا محقق کند، ادامه داد: این عیب برای جبهه انقلاب است که انتخابات ما به دور دوم برود.

نیکزاد با تاکید بر الزام کشور به ارتقای قدرت دفاعی در کنار تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور مانند قرارگاه خاتم که در سال‌های گذشته ایجاد شده است، گفت: قالیباف در همه جبهه‌ها دارای سابقه کار درخشان است به طوری که ضمن داشتن سابقه جبهه و جنگ، در جبهه توسعه و آبادانی تهران هم وظیفه خود را انجام داده و در سال‌های اخیر هم در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور نقش‌آفرینی کرده است و بر آن و همچنین قانون بودجه، اشراف کامل دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha