• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403040402565
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

فرمانداران با حساسیت بیشتر بر روند انتخابات نظارت کنند

فرمانداران با حساسیت بیشتر بر روند انتخابات نظارت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری، گفت: اعضای هیأت‌های اجرایی مراقب باشند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای بر روند برگزاری انتخابات وارد نشود.

تراب محمدی در نشست فرمانداران استان، افزود: نقشه راه انتخابات در چارچوب چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» تعریف شده و نظرسنجی‌ها نیز حاکی از مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان و معاندان نظام برای خدشه در روند برگزاری انتخابات، گفت: فرمانداران باید با نظارت و حساسیت بیشتر بر روند انتخابات، کار را به بهترین شکل انجام دهند تا از بروز هرگونه شائبه در برگزاری انتخابات جلوگیری شود.

محمدی همچنین با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قیمت برخی کالاها، گفت: فرمانداران به موضوع تنظیم بازار توجه جدی کرده و از امور جاری غفلت نکنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در روز پنج‌شنبه ۷ تیر خبر داد و گفت: مراسم رسمی اربعین شهدای خدمت در تبریز و مراغه برگزار خواهد شد.

حسن حقیقیان، دبیر ستاد انتخابات نیز در این جلسه گفت: باید همه عناصر برگزارکننده انتخابات هماهنگی لازم برای خلق حماسه‌ای دیگر را انجام داده و بسترسازی مناسب جهت مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی صمد عزیزی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان نیز بر حفظ استقلال، پرهیز از جانب‌داری، رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات و اعضای هیئت نظارت تأکید کرده و افزود: دستگاه‌های دولتی نباید از اموال دولتی به نفع یا علیه داوطلب خاصی استفاده کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha