• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403040402435
  • خبرنگار : 71576

اسطوره گلدن‌استیت رفتنی شد/ پایان زوج مخوف جنجگوها؟

اسطوره گلدن‌استیت رفتنی شد/ پایان زوج مخوف جنجگوها؟

کلی تامپسن، اسطوره تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز، برای تمدید قراردادش با این باشگاه با اختلاف نظر مواجه شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز موفق شد در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ پنج بار به فینال مسابقات لیگ NBA راه یابد و سه بار نیز در فینال پیروز شود، اکنون در بسکتبال آمریکای شمالی فصل جدیدی رقم خورده است.

در شش فصل گذشته، لیگ بسکتبال NBA شش قهرمان متفاوت را به خود دیده است تا به این ترتیب، تیم گلدن‌استیت وریرز آخرین قهرمانی باشد که موفق شده از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند. درخشش گلدن‌استیت اما با توجه به پیرشدن اسطوره‌هایش رو به اتمام است. استفن کری، کلی تامپسن و دریموند گرین ستاره‌هایی‌اند که اکنون همگی بین ۳۷ - ۳۳ سال قرار دارند. با این حال گلدن‌استیت همچنان تصمیم دارد که ستاره‌های خود را حفظ کند و به تردید با استفن کری، دریموند گرین و همچنین استیو کر سرمربی خود ادامه خواهد داد، اما اصلی‌ترین علامت سوال درباره آینده کلی تامپسن ادامه حضورش در جمع جنگجوهاست.

اسطوره گلدن‌استیت رفتنی شد/ پایان زوج مخوف جنجگوها؟

تامپسن که در گذشته زوج مخوف استفن کری، روی شوت‌های سه امتیازی در ترکیب گلدن‌استیت بود، به دلیل پشت سر گذاشتن دو مصدومیت بسیار سخت برای یک بسکتبالیست، دیگر کارایی سابق را در شوت‌های سه‌امتیازی و کارهای دفاعی ندارد که خود او نیز از این موضوع با خبر است. او دو مصدومیت بسیار سنگین پارگی مینیسک و پارگی تاندون آشیل پا را تجربه کرد که روی عملکرد این اسطوره گلدن‌استیت تاثیر منفی گذاشت.

اکنون گلدن‌استیت و کلی تامپسن بر سر تمدید قرارداد دچار اختلاف نظرند. تامپسن تمدید سه‌ساله را مد نظر دارد اما باشگاه تنها تمدید دوساله را قبول دارد که باعث شده گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او از جمع جنگجوها افزایش یابد.

از تیم اورلاندو مجیک به عنوان اصلی‌ترین گزینه کلی تامپسن نام برده می‌شود اما گلدن‌استیت و تامپسن از نظر احساسی بسیار به هم نزدیک‌اند که باید دید آیا این جدایی تاریخی رقم خواهد خورد یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha